• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • majbruttan

Satt igår och prövade mig fram med olika pulver och stämplar för att få klart inbjudningskorten. blandade lite bland pulvren och jag tror bannemej att jag hittade rätt :) Är dock en blandning utav 2 pulver som är lindhas... Vill att det ska glittra liiiiite mer så nu måste jag ge mig ut på jakt efter 2 pulver :D

Hoppas dessutom att vi till helgen kan ta tag i problemet pengar och svärföräldrar...

• Lindha

Har inte fått något Vårbrud :(

• Princessdiamond

god morgon brudar.. :)

• Vårbrud -06

Har du fortfarande inte fått något lindha??!

• Princessdiamond

vad gör alla??
    jag sitter och har tråkigt..
    ska jobba ikväll.. blää :D

• Vårbrud -06

Lindha

kolla för säkerhetsskull om mailet ligger bland dina skräppostmail. Det kan mycket väl hamna där när det är första gången jag skickar, dessutom med bilagor

• Lindha

har inte ens fått ett skräpmail

• Lindha

Nu kom den :) Ha ha tack Vårbrud!

• ninni7805

gomiddag tjejer :)

tack för en supertrevlig kväll i tisdags!!! och jag tycker absolut att vi ska ta en bastukväll :) vi kan behöva lite värme i januari ;)

jag har tvättat hela förmiddagen.. inte alls kul...... men nu är allt rent och fint..

det är så väldans kallt och regnit och mörkt ute idag.. ngn mer än jag som tycker det?!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2