Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

va bra!!

huvudsaken är ju att man håller sig motiverad å för att göra det så tror iaf jag att man måste trixa lite med maten, prova nya rätter osv...alltså inte hålla vardagen så monoton..för det är oxå ngt som kroppen vänjer sig vid precis som med träning, den drar ner på kaloriförbrukningen efter ett tag...å det vill vi ju inte!!

Sen tror jag fullt å fast på att man då och då måste få lyxa till det lite..alltså inte vara FÖR hård mot sig själv...annars blir det svårt att hålla på riktigt länge med en ny livsstil!

Kul med jeansen förresten..har själv på mig ett par jeans idag som jag för några veckor sedan kastade in i garderoben i ilska för att dom var så satans tajta!!!

• tvillingsjäl

Ja jag älskar tex choklad! Fast numera håller jag mig mest till mörkare choklad...dock så ska jag när vi åker till sthlm nästa vecka gå till den där pralin butiken som finns!! Den helgen kommer många regler att brytas..men vi ska ju förlova oss då så det är väl okej va?!

Jag har som målvikt ca 60 kilo å jag är nu nere på 65,8...för nån dag sen iaf..
    Startade på ca 68..lite mer tror jag tom...

• tvillingsjäl

Men jag har verkligen märkt att mitt sötsug har försvunnit sen jag började med GI, får vääldigt sällan eller aldrig det där panik suget man kunde få!

på jobbet:

Sitter din karl å snaskar framför dig då eller?? För då måste det vara omöjligt!!!!

• tvillingsjäl

Men herregud!!! Han ställer inte riktigt upp för dig tycker jag..tar han det inte på allvar? Jag skulle ha precis lika svårt att motstå om min kille köpt godis till mig!! Som tur är så kör vi GI tillsammans och kan peppa varandra, det är såå kul när man verkligen ser stora skillnader på varandra!

Du får säga till honom på skarpen att han ska sluta köpa snask till dig!!!

• tvillingsjäl

ja det är alltid svårt att komma igång igen! Som när man ska jobba igen efter semestern eller börja om att träna efter ett uppehåll! Men det släpper efter ett tag å sen blir det mer en njutning än ett bekymmer!!

• tvillingsjäl

Tycker inte heller att det är ytligt!! Jag skulle inte heller vara överviktig på mina bilder, man vill ju känna sig vacker å framförallt bekväm med sig själv..är man inte det så lyser det nog igenom!

Jag har en inre bild av mig själv å det är den jag strävar efter....snart där!!

• tvillingsjäl

Oms:

tackar!! Jag hade tidigare fått tips om nån pralinbutik men nu har jag ju flera tips!! Jag kommer väl antagligen må illa av all choklad jag kommer att äta!!

på jobbet:

Oj...ja där har du ju nåt som kan motivera dig...men du kommer ju att lyckas med detta så snart kan du modella igen!!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

30 minuter är alltid bättre än 0 minuter!

Pizzasallad lät inte så upplyftande..har du ingen proteindrink hemma eller nåt, dom är ju rätt mättande? Kanske en omelett?

Jag ska slänga mig på cykeln när jag kommer hem..får se hur ont jag får i baken...

Ska hämta våra ringar efter jobbet...har provat 3 gånger å min ring har varit för stor varenda gång! Mystiskt!!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Du glömmer väl inte träningen nu? Eller förhoppningsvis är du å tränar just nu!
    Jag slutar snart så jag tänkte peppa en sista gång!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Bra i allafall att träningen funkar för då är chansen större att du klarar det även om maten känns sämre!

Fick iaf mina kokböcker igår! Jääättebra!!! Massor med bra recept! Cyklade en halvtimme igår oxå...ska trappa upp tiden nu snart...rumpan känns snart bättre...du vet, sadlarna är inte så där breda som på träningscyklarna på gymet...

Vi var förresten å provade våra ringar igår å nu passade min äntligen!!! Så på torsdag hämtar jag dom! Nån som vet nån romantisk plats i stockholm som skulle kunna vara lämplig för detta stora event?!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg