Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

hallloo!

Tja du..ikväll har vi en tillställning med jobbet...lite mat och bowling! Inget frosseri eller supande..
    Resten av helgen blir lugn å skön, träning lär det bli, ska ut å promenera med sambon när jag slutar idag!

Imorgon ska jag sooova!!!

• tvillingsjäl

sweet saint:

Låter som en bra helg! Lite vin gör ju ingen skada!! Klart man måste mysa, huvudsaken är väl att man inte käkar chips å godis till vinet!

jag lovar att titta in i helgen å peppa!!! Vet själv inte riktigt vad det blir för träning i helgen...cykling eller promenader...har inte planerat maten ännu men vi har iaf nåt hemma nu...svälta behöver vi inte!!

• tvillingsjäl

tjena tjejer!

Igår syndadae jag lite med att äta liite potatis å liite bröd...inte mycke dock så jag tror ingen skada är skedd! Drack ETT glas vin så det var ju inte mycke heller! Däremot har jag fått ont i halsen å mår väl sisådär..så promenera får det bli iaf idag!!

Skaffa PT är säkert bra..i itt eget fall skulle jag nog hellre lägga pengarna på ngt annat..fast då har jag ju inte heller råd! Däremot kan man ju träffa ngn en gång för att få ett träningsprogram som man kan jobba med sen!!

• tvillingsjäl

sweet saint:

Oj, jag förstår att du har det jobbigt med suget idag, det blir man ju om man druckit lite för mycke! Se bara till att äta ordentligt av nyttig mat å dricka mycke vatten! kanske har du lite nötter hemma att knapra på?

Jodå, fas 1 är över men i fas 2 ska man inte äta speciellt mycke mer kolisar än i fas 1 så...men vi ska ju köra så här tills vi åker bort nästa fredag..efter det får vi se...beror väl på hur mycke man läger på sig eftersom vi inte tänker gå på diet när vi är där!!

Ikväll blir det tacos!! å jag tänkte sätta mig på cykeln ett tag oxå så idag blir det en bra dag..ska göra en efterätt oxå ikväll gjord på kesella, hallon å blåbär å nötter!! kan säkert bli gott!!

Kämpa mot suget ikväll nu!!!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Men sååå farligt var det väl inte?! En bit dajm är väl okej...själv hade jag eb rätt dålig dag igår...bjudna på middag hos svärföräldrarna...köttgryta med ris...efterrätt: äppelkaka med glass å vaniljsås....åååå vad det var gott!!! Men jag tänker att EN dag spelar ingen roll om man bara fortsätter som vanligt sen! Dessvärre ska vi hem till MINA föräldrar idag så det blir 2 dagar som blir dåliga!! Nåja...får träna hårt istället! Annars går det ju toppen!

Det är så bra att vi kan vara här å peppa varandra, det behöver ju jag oxå!!

Hur har helgen varit för alla tjejerna då??

• tvillingsjäl

det är irriterande att nyttig mat ska vara såå jäkla dyr!! Det borde ju vara tvärtom!! Inte konstigt att svenskarna blir fetare å fetare!

Jag håller med..igår när jag ätit "fel" mat så blev jag jättetrött!!! Svullen kan man oxå bli! Tur som attan att det är lön på fredag!!! Det behövs!

• tvillingsjäl

Ja, man blir irriterad när man är å handlar....

Jadu..till helgen blir det inte så mycke GI-tänk eftersom vi då är i Sthlm! Vi ska äta å dricka gott utan att bry oss!

• tvillingsjäl

Japp!! Det är då vi ska förlova oss så vi läängtar verkligen!!! Ska bli såååå mysigt! Vi går omkring hemma med ringarna på, får påminna varandra så fort vi ska gå nånstans att vi måste ta av dem!

Vi vill inte heller ha nåt jättebröllop!! Bara dom närmsta liksom!

lilla-Angelina:

Hur har det gått åt helevete då? Vad har du ätit då?

• tvillingsjäl

Skoter:

hej å välkommen!! Självklart kommer det att ge resultat!!! Har du vägt dig eller mätt dig med måttband så att du märker nån skillnad?

Lilla-Angelina: Tråkigt att höra, det enda jag kan säga är att du ska fortsätta jobba..alla hamnar vi i svackor!! Gräv inte ner dig alltför mycke bara utan försök jobba vidare!

Brud?:
    Kul att det går bra för dig!!!
    jag tycker det låter ganska klokt att inte väga dig för ofta..det gör inte jag heller..man blir lätt lite manisk då... jag tänker ju låta detta ta den tid det tar så jag kanske kommer att väga mig en gång i månaden eller så! Men jag känner ju på kläderna...måste lägga undan ett par jeans nu...faller snart av!!!

• tvillingsjäl

lilla-Angelina: TACK! Men det är DU oxå!!! Glöm inte det du faktiskt redan presterat..det är lätt att bli lite "blind" i jakten på större framgångar!!! Det du ska göra nu är att skaka av detta lilla missöde å ge dig fasen på att denna veckan ska bli bättre!!

Jag känner ju att jag oxå får massor med stöd å uppmuntran från er alla här inne å det hjälper mig att hålla mig motiverad!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg