Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

Va skönt att du fick sova ut lite..det kan vara det som krävs för att bli av med en seg förkylning! Nu är du redo för nya kraft-tag!

Vi ska förlova oss nästa helg när vi åker till Sthlm på en kärleks/shopping weekend! Ska bli såå mysigt!!!

• tvillingsjäl

Ja jag hoppas oxå på snö..men vi har ju inte ens snö häruppe i norr så...December är en fin månad tycker jag oxå! Vet inte när vi kommer att gifta oss..vet inte ens om vi vill ha ett sommar eller vinter bröllop!

Skulle iaf vilja vara smal å snygg när det händer!!

• tvillingsjäl

wow! Ja då är det verkligen inte länge kvar!! Har du nån klänning ännu?

• tvillingsjäl

Dagen har varit okej..haft ont i magen iof nästan hela dagen...men annars har det varit bra! Nu går jag strax hem så det känns kanon!

Jag tycker bara att det är häftigt att någon väljer att vika av från det traditionella! Själv är jag nog inne på att ha en vit klänning, alltid sett mig själv i en sån...men nåt jättebröllop vill jag inte ha utan lagom med alla mina nära å kära! Nej, vi har inte börjat planera ännu, men jag kollar runt efter klänningar ändå!

Hur har det gått med maten idag då? Blir ingen träning för mig idag, har så dåligt i magen...hmm...nåja, säkert bättre imorrn å då är det nya tag!!

• tvillingsjäl

Hej tjejer!!

Oj oj detta låter inte bra! Jag anar er frustration...men försök att inte deppa ner er för att det känns dåligt nån dag, tänk istället på det ni lyckats med fram till nu! klart att man vill ha snabba resultat men beroende på vilken metod man använder så måste man oxå ge kroppen en chans att återhämta sig lite!

Fortsätt som ni gör, träna så mycke ni kan, men inget ni gör ska kännas som ett tvång för då blir det bara en massa ångest och då blir ingenting kul utan man börjar gräva ner sig lite..å då kan det lätt bli att man "unnar" sig å ja...ni förstår vad jag menar va?

Som jag tex..jag har problem med magen nu efter min ändring av kosten..men tänker jag ge upp? Näpp! Därför att det är övergående och för att jag tänker kämpa tills jag når min målvikt och jag är jättenöjd med det jag gjort fram till nu!

Så kom igen nu tjejer, nu ser vi till att denna dagen iaf går bra å så får vi väl ta det dag för dag tills ni känner er taggade igen!!!

Jag tror på er.....å på mig själv!

• tvillingsjäl

davesbrud77:

Jag tror att det handlar otroligt mycke om planering, och att man rensar sitt skafferi/kylskå på onyttigheter! Finns det inget annat än morötter att tugga på ja då äter man morötter!

Sen är det ju bra att informera andra om sin diet när man ska bort, för då behöver man inte förklara varför man äter sallad till biffen istället för potatis! Gräddsås är inte så farligt att äta i små mängder!

hur har du lyckats under dom här veckorna du kört då??

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Jobbigt det där att inte få några pengar! Man vill ju liksom belöna sig själv med något när det gått så bra och man kan köpa mindre storlekar!

Nej nje det blir ingen pizza i helgen, käka typ tacos, utan skal då förstås, det är ju jättegott!!!

• tvillingsjäl

Sana:

Bra kämpat!!

Personligen längtar jag oxå efter snön eftersom jag älskar att åka längdskidor, bättre träning finns inte! Gick ner 3 kilo förra vintern å då körde jag inte GI!!

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Träning är ju bra på det sättet, har man tränat hårt på dagen så vill man ju inte förstöra det med en pizza liksom!! Då har man plågat sig nästan i onödan!!

Jag å sambon brukade dela på en pizza (innan GI alltså) å det var bra, man blev mätt och fick suget stillat!

Helgen blir lugn för oss oxå, ska bli skönt! Ska se till att träna en hel del oxå, vill ju tappa så mycke som möjligt till nästa fredag då vi åker till sthlm!

När kliver du upp på morronen då för att träna? När börjar du jobba?

• tvillingsjäl

sweet saint: Å guud så tidigt!!
    Jag tränar inte på morgonen före jobbet..även om jag säkert skulle kunna ibland! Däremot när jag jobbar kväll å börjar på förmiddagen så tränar jag före...fast då räknas det inte direkt som morgonträning...

lilla-angelina:

Äter du bara soppa å drinkar nu? Inte konstigt att du är hungrig!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg