Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

Har aldrig förstått varför man vill utsätta sig för att få ont i fötterna genom att gå i höga klackar när man kan gå jätteskönt i gympadojjor

Har fyndat på e-bay idag med, fyndade en underkjol för 300kr och en massa "rose petals" till dukningen, skönt att ha det avklarat :)
  • msbine

Toobe: Välkommen tillbaka!

• msbine

Telan: Min m2b ska ha frockcoat och marshalkerna ska ha vanlig kostym. Både jag och min m2b vill "sticka ut" lite den dagen, det är ju trots allt vår dag

• msbine

Har pratat med prästen idag, hon kommer hem till oss om två veckor och diskuterar vigseln, ska bli skönt att få psalmer klara och så så man kan göra klart vigselprogrammet i alla fall...

• msbine

lillabunny: Vi har väl inte bestämt helt vilka psalmer vi ska ha än, mne jag har några idéer.
    Vår präst är en vän till familjen, så det var inga problem för oss att börja diskutera den med henne nu redan. Hon hade med lite ideér om hur vi kan göra vigseln mer personlig, ska bli kul att höra vad hon har att säga :)

• msbine

Lapinette: Jo, det är det. Känner dock lite risk för att hon kommer att dra upp anekdoter från min barndom/ungdom på vigseln bara, kan vara lite pinsamt, men roligt.

• msbine

Har lyckats (efter mycket misslyckande) göra färdigt bordsplaceringen till bröllopet här på jobb (nej, vi har ingenting att göra på jobb, ska bli skönt att byta jobb nästa vecka). Nu är det bara att hoppas på att alla kommer ;)

• msbine

Det är ca femton kvar av 70 möjliga som inte har svarat, blir nipprig av all väntan. Har precis som du lite svårt att förstå varför folk inte kan svara med en gång... Är dock en månad kvar innan osa har gått ut, vi har nu sagt till alla att de som inte svarar tills den 1 april räknas som om de har tackat nej, förhoppningsvis sätter det lite fart på folk...

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...