Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

kattkatt: Välkommen tillbaka!!!!
    Vad det gäller skor så ska jag ha vita sandaletter med stumpor i :) Inte så snyggt kanske, men det bryr jag mig inte om. Fick fatt i ett par snygga skor och villha något på mig att sätta fast i strumpebandshållarna, så det får bli så. De e ju ingen som ska se det ändå.
    tycker inte att det är något fel i att inte ha strumpor på sig :)

• msbine

Vi hade planerat att höra av oss till dem som inte hade svarat, men fick idag in de sista svaren *S* Underbart, nu kan man sätta igång med bordsplaceringen på allvar :)

• msbine

Kattkatt: Varför vill de inte bo med er på slottet? Å vill de nu bo någon annanstans kan jag tycka att det är läpligt att det får betala lite själv eftersom det innbär extra kostnader för er...

• msbine

kattkatt: Låter lite som om din bror vill vara bevärlig bara. Prova att ringa honom och prata med honom istället för att maila. det är så lätt att det blir missförstånd när man mailar.

• msbine

kattkatt: Låter inte skoj alls... E svårt det där när man inte kan prata med sina syskon... Han pratar inte med din mamma heller eller?

• msbine

snaeckan: Vi åker på två bröllopsresor :) Först en i september till Norge en vecka och sen en i januari till thailand fyra eller fem (beror på hur mycket vi kan vara lediga från jobbet) veckor, i thailand ska vi resa runt lite grann. Ska bli skoj.
    Samtidigt som vi gifter oss ska vi spendera ett par nätter tillsammans på ett slott här i Skåne och mysa bara.

• msbine

Fick mail från vår präst idag, hon har bokat in en övning den 7 maj :) Spännande :)

• msbine

mia_maj2006: Det vi ska öva på e väl mest hur vi ska gå in, vem som ska stå var vid altaret, lyssna igenom in- och utgångsmusik så att var och en vet när det är dags att börja gå osv. Känns verkligen att det snart händer när man har kommit ner på detaljplaneringen :)

• msbine

mialisa: Spännande med underklädesfotografering :)

Mia_maj2006: Fick inte in svar i den takt jag önskade, många drog på det väldigt länge innan de svarade, fick inte de sista svaren nu i veckan.

• msbine

Japp, alla de i brudföljet ska vara med och öva :) Både tärnor, näbb och marshalker samt solisten ska vara med, ska gå igenom hela vigseln så att allt blir bra :)

• msbine

lillabunny: Kan du inte få någon medicin för illamåendet? Känner igen det där med illamåendet, ofta är det diafragman som påverkas när man är gravid och jag har tyvärr kroniskt diafragmabråck, vilket gör att jag konstant äter mediciner för det :(

• msbine

Har nu varit och hämtat underkjol nr två på posten (är farligt när man har lärt sig hitta på e-bay och det är så billigt :)), så nu har jag tre (de har även häng tundan en som jag ev ska hyra där jag köpt klänningen) att välja mellan till klänningen... Nu e de bara klänningen som fattas, får den om en månad

• msbine

Chessie: VI ska ha den bloxtertid nu kommer fast med vigseltexten som man hittar på ovanstående sida :)

Fiamia: Tror att det är vanligast med mendelssohn som ingångsmarch.

• msbine

Japp, snart dags för en ny tråd :)
    Snart har man varit här i ett år, spännande, mycket har man lärt sig, vet inte hur jag hade klarat av bröllopsplaneringen utan detta forum

• msbine

Cattis28: Kommer att köpa all dricka i tyskland då det bara tar två-tre timmar att köra dit hemifrån oss :) Vet dock ej vad det kommer att bli för vin, varken jag eller min m2b dricker vin, så vi tar med oss hans syster (vår toastmadame) så får hon välja ut nåt gott. Hade jag skullat välja vin hade jag bara tagit nån med n fin flaska :) Öl blir det carlsberg pilsner och classic.

• msbine

mialisa: Skoj med möhippa :) Väntar med spänningpå min, de har planerat den sen i oktober...

Vi betalar 45kr/bit ink leverans till festlokalen och ett egenhändigt komponerat brudpar, tyckte det var ett bra pris.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...