Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

Min m2b ska ha vanlig svart kostym.... Han har aldrig det annars, har sett honom i slips en gång på fem år innan :)

• msbine

Idag är det exakt fyra månader kvar till bröllopet!!!! Ska fylla i hindersprövningen och namnändringen idag och skicka in dem De varar ju i fyra månader, så de e lika bra att få det gjort...

• msbine

Håller med om att det pirrar i magen när man tänker på att det snart är dags. Slog mig imorse att jag om fyra månader faktiskt inte heter som jag gör idag längre. Var en lite skum känsla, men en bra känsla.
    Man har hela tiden tyckt att det är gott om tid kvar tills bröllopet, men nu är det verkligen bara fyra månader kvar. Tom sambon har insett att det är snart och satt i gång med de saker han ska göra :)

• msbine

Jag byter från Johansson till Svensson. Kändes som om det kvittade vilket. Men det känns lite skumt att byta namn efter 27,5 år, det håller jag med om :)

• msbine

kattkatt: E ju lite roligare att heta något som inte alla andra gör. Rander är väl ett rätt ovanligt namn? Har inte hört det innan i alla fall. Fint är det i alla fall.

• msbine

Lapinette: Ser fram emot att få se sidan, den blir säkert jättefin :)

• msbine

Var med på bröllopsmässa igår, fast i Helsingborg.
    Å vi vann tävlingen de hade Det var en tävling i "bästa frieri" och vi vann 10.000kr i bidrag till bröllopet :) Jätteskoj!

• msbine

Telan: Nej, det var jättekul att vinna. Var lite skakis när man skulle stå på scenen och berätta om hur frieriet gick till bara, e inte van vid att stå på scen. Gick bättre imorse när radion ringde och intervjuade.

• msbine

Min m2b friade på 12m djup på kullaberg under ett dyk. Satt sig på knä på havsbotten och skrev "Vill du gifta dig med mig?" på skrivtavlan. Jag nockade stort och skrev ett stort JA på tavlan och så blev det en massa pussande under vattnet. Knöt sen ett rött band runt fingret på mig, e ju lite svårt att få på en ring med tjocka handskar på sig :) Var underbart och helt oväntat :)

Telan: Maila gärna inbjudningarna till mig med på msbine@hotmail.com

• msbine

Telan: Jättefina inbjudningskort! Har du gjort dem själv? Verkligen jättefina :)

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...