MAJ 2006 tråd 4...
Ja, blev jättefint med guld på det vinröda pappret, ser riktigt proffsigt ut :)
Ja, blev jättefint med guld på det vinröda pappret, ser riktigt proffsigt ut :)
mia_maj2006: Måste vara spännande att gifta sig på skansen, har aldrig varit där, men har hört att det ska vara fint. Hoppas att du får svar snart :)
Lapinette: Det måste vara skönt att behöva tjata sig till högre priser Brukar ju normalt vara på andra hållet...
Skickade in hindersprövningen i lördags, så man bör väl få tbx den i slutet på veckan hoppas jag...
Man kan väl beställa frimärken via postens hemsida om jag inte har helt fel för mig?
Jag mailar er båda :)
fine: De e ett hett ämne det där med att byta namn eller ej verkar det som för många. Förstår det om man har ett speciellt namn som du verkar ha. Tror att man ska ha det klart tills man skickar in hindersprövningen för att få byta gratis, men jag är inte säker. Ring skatteverket.
Telan: Usch vad hemskt :( Massor av kramar!
mia_maj2006: Låter som ett bra upplägg på viseln, gillar att ni har med låten love and marriage, gillar den skarpt, e en rolig låt ;)
Tycker inte att det är fel att häfta ihop papperna, bara man inte kör på den vanliga kopierings häftningen, med ett i ena hörnet, tycker personligen att det är lite för enkelt.
Vi kommer att häfta ihop både vigsel och festprogram i "ryggen" för att papperna inte ska kasa isär och sen dölja det med sidenband :)
Alltid ku att få drömma lite i tidningarna :)