MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Ringen var jättefin tyckte jag! Är supernöjd! Längtar tills jag får använda den! :)
Min förlovningsring är en slät rödguldsring, ca 5mm bred men ganska tjock/hög. Vigselringarna blir en smal med stenar på rad (infattning ej bestämd) och sen en i samma storlek som förlovningsringen med tre stenar, där den i mitten ska vara något större än de två bredvid. Egen design. Vigselringarna ska sitta på var sida om förlovningsringen.
Vi har varit och tittat på kläder till min kära sambo idag! Det blev inte "vanlig" kostym! :) Han kommer att ha frackcoat. Han var så snygg! :)
lillabunny: Kul att du är nöjd med ringen!!
Vilka färger ska din blivande ha på kläderna? Ska ni köpa eller hyra?
Telan - precis vad jag vill göra, ta det bästa av två kulturer.
Låter häftigt med dina ringar. Både mycket guld och så bling, bling.
lillabunny - vad skoj att ringen var så bra och att din blivande kommer att bli fin i frockcoat. Min kommer också att ha en frockcoat !
Haha, min kära sambo var så övertygad att han skulle ha "vanlig" kostym, men den supertrevlige mannen i uthyrningsbutiken hittade perfekta kläder till honom... Frockcoaten är grå, lite glansig med mönster på (en helt ny modell visst), väst, plastron och näsduk är enfärgade i creme. Han var så snygg, det blir perfekt! :)
Jag tror inte att min m2b kommer att komma fram till frockcoat eftersom han bestämt handla sin kostym i Hugo Boss affären på NK. Jag tror att jag kommer följa med honom om man tillåter, min m2b är ganska kort och smal och kavajen måste sitta perfekt så jag kanske måste se till att han inte köper en för stor kavaj. Det får honom att se mycket yngre ut.
Min sambos frockcaot satt perfekt! Han var så snygg i den! Han var också bestämd att han skulle ha fin kostym , men på inrådan av mannen i affären så provade han i alla fall. Han blev fort övertygad. Mannen i affären menade att kostym kan man ha 365 dagar om året, bröllopsdagen ska vara speciell. Jag tycker att det är så snyggt med kostym, men detta var strået vassare! :)
lillabunny - jättekul att ni hittade något som ni båda tycker om! Vi har bokat frockcoat i creme (också mönstrad) men ska dit och prova i februari igen. Det var himla svårt att välja färg men efter att ha tittat på korten ett tag så kändes den bäst. Sen var det väst i creme och plastrong och näsduk i bordeaux.
Låter jättesnyggt Lapinette! Det blir nog super!