• sweet saint

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

nu kom jag rätt...

• Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
  • sweet saint

halloj!!

Hoppas att ni alla mår bra!
    Själv har jag haft en hektisk vecka.. Vart tar tiden vägen.. Man hinner ju inget nu för tiden!!
    Ihelgen var jag och min blivande på Depeche Mode i Gtb.. Det var kul!!! Vi bodde på Crown Hotel.. Älskar det hotellet!! De HAr en relaxavdelning på högsta våningen som är helt underbar!!! Jacuzzi med panoramautsikt över göteborg!! Inte helt fel..
    Tränar som 17 på orbitreken hemma och håller dieten väl! Men jag har inte vägt mig på länge.. vi har ingen våg hemma och jag är nästan aldrig på gymmet sen vi fick OB.. Ska försöka ta mig dit på lördag.. Spännande minst sagt!!

Drakdal: Hejar på dig!!!!!

• Miafina

sweet saint - Låter som en skön helg =)

Ja det är dags för dig att rapportera snart ja, så vi ser om OB har ngn effekt ;)

Vi hoppas få den i veckan.... Men jag vet inte om jag vågar låtan sambon använda den... Han äter mindre när jag gör det, trots att jag "tjatar" på honom att äta mer... så nu har han magrat också... och eftersom han inte var varken fet eller knappt "normal" innan så är ju det mindre bra... Hans mor lär väl vara på honom när vi åker dit om hur mager han är.. så jag får göda honom nu i en veckas tid eller ngt =)

Han fyller ju år på lördag så för göra en sprängfylld med kalorier tårta till honom eller så... och en bamsemiddag eller ngt... =)

Lycka till samtliga, kör hårt =)

• Miafina

Ohh - de ringde nyss från posten och vår OB kommer strax efter lunch idag =)... Vi beställde i söndags em...... KÄnns som det är bra jobbat... 2½ arbetsdag, skulle tagit ca 5 =)

Kanske är sweet saints utskällning som satt eld under fötterna på dem ;)

Blir till att lägga pussel i em då =)

• sweet saint

Miafina:
    Ja!!!! Får jag en vecka till på mig innan jag behöver avlägga rapport??!! Please????

WoW vilken snabb leverans!!! Ja, det måste absolut varit min utskällning som påverkat!!!! Tacka MIG!!! (hihi)

Den var ganska lätt att sätta ihop!! Rapportera när du kört ditt första pass, så vi får se vad du tycker om den!!!

Nu ska jag ta och läsa igenom lite vad som skrivits i denna tråd, har inte hängt med på sistone!! (illa!!! Jag startade ju den... Fy skäms!!!! )

• Miafina

Sweet Saint.... Jadå, klart du kan få det... Fast om en vecka vet jag förhoppningsvis om OB funkar bra... tänkte köra många men lätta pss i början.... vänja sig lite sådär =)

Ja tack så mkt för att du skällde ut dem, superbra =) Jag höll på att trilla av stolen när de ringde i morse och undrade om jag var hemma vid 13 tiden så de kunde lämna paketet =)

Vissa dagar är det väldigt mkt aktivitet här, och andra helt dött, men lite nytt har det säkert blivit =)

Haha... fick just veta att min sambo igår ätit 3 st semlor. Jag undrade varför han talade om "för mkt semlor igår".... i plural form.. Jag vet att han åt en , för den åt han när han fikade med mig... Men vem orkar trycka i sig 3 st ?... Haha rätt åt honom att han känner sig lite "jäst" nu =) (han skäms lite också.. tur nog ;))

Åhh vilken kul dag.. skall städa... jippie... nä men det sägs ju också förbränna kalorier så =)

• Miafina

Millan28 - Klart du skall vara här =)

• Drakdal

Kul med orbitrecken! Då är det bara att sätta igång...

Semlor ja... känns skönt att veta att jag inte ätit en enda och att jag faktiskt inte ens varit sugen på det.

Annars har jag råkat ut för en förkylning så träningen ligger på is ett tag för min del, men det verkar som det går ganska bra ändå:D Jag kan tom ta av mig ett par gamla jeans jag inte kunnat ha på ett tag utan att knäppa upp knappen:D

Nu är det bara att kämpa vidare

• nataliaa

Idag börjar jag! MÅSTE!

• Mysan98

Grattis till viktnedgången Drakdahl!!! Så otroligt duktig du har varit!!!

Miafina jag hejar på dig och hoppas att du lyckas nu under de kommande två veckorna. Vilken känsla att kunna stå inför sina svärföräldrar och visa upp sig och samtidigt kunna känna sig stolt över vad man har åstakommit.

Själv har jag dragit på mig en dunderförkylning lagom tills jag bestämt mig för att börja. Men jag har i alla fall gjort en två-veckorsmatsedel att följa bara för att jag inte ska bli frestad att välja annan mat bara för att jag känner att jag inte orkar engagera mig och leta recept just den dagen. Försöker verkligen att eliminiera alla de fallgropar jag vet att jag vanligtvis faller i. Dessutom har jag satt upp målet att jag inte får gå ut och prova klänningar förrän jag gått ner minst 7 kg (och vem vill inte frossa i klänningar :)) Så valet är att antingen gifta mig naken eller ta mig kragen och lyckas den här gången *nyser*

• Miafina

Mysan98 - Tack... ja jag hoppas verkligen att de har vett att uppskatta mina ansträngningar.... Och att de ser skillnaden.
    Skulle ju typ vara de första, utom sambon då, men i det fallet "räknas" inte han =)

Träffade en kompis igår, som visste att jag hade gått ner, men hon sa inget iaf... Iofs satt jag ner, så var väl mest ansiktet som det var möjligt att se i då så... eftersom mina fortfarande big boobs skymmer mkt sikt.

Förkylningar är sällan roliga.. speciellt inte när de kommer olämpligt... (om det nu finns ngn tid som är lämplig för det.

Men det lät som en bra sporre att inte kolla på klänningar innan kilona är borta, det är ju en dundermotivation =)

Vi får nog hoppas för iaf gästernas skull - även om du är/blir döläcker - att du inte gifter dig naken.. Iaf inte om det inte är planerat =)

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.