• utvandraren

hur ofta...?

Undrar bara om alla har det så fantastiskt under täcket som jag tror..?
    I mitt liv finns det aldrig tid.. Han har så mkt att göra och jobbar ofta sent. Tycker det är super trist när att intimiteten blivit nedprioriterad så till den milda grad. Vi har ett bra samliv när vi väl får timingen till att funka, men det blir inte ofta... _högst_ en gång/v och då är förväntningarna stora, vill jag lova. Vill ju att det ska ske spontant! Suck!
    Är det någon som känner igen sig?
    Tycker det är en viktig ingridiens, så jag blir deppig av att det är en issue.
    Dubbel suck! Snälla dela med er med era tankar om detta! Mvh K

• Svar på tråden hur ofta...?
  • Nightingale

pickolina

Ja precis, vi är jättelyckliga i det vi har och det är vi båda överens om! Jag har stark sexdrift, men så länge jag ser en förbättring i framtiden så kan jag ta att det är torftigt i en period!

Huvudsaken är ju att man VILL ha sex, sen att det inte går är en annan sak. Det vore värre om vi Kunde ha sex men inte ville

• Meddelande borttaget
  • utvandraren

hmm... mitt sista inlägg hamnade i filtret! Undrar varför? Orkar inte skriva om det så jag hoppas att det dyker upp!

• pickolina

utvandraren

Tyvärr så brukar de fastna i filtret om de hamnat där.. det är min erfarenhet i alla fall. Skriv igen, nyfiken nu ju.. ;)

• confetti

Hej jag skrev ett inlägg här idag men det fastnade i filtret. Jo saken är den att jag trodde jag och min pojkvän hade bra sex men idag under ett gräl kom det fram att han tycker jag är tråkig i sängen, att jag inte verkar upphetsad och inte vill testa nya saker osv. Jag blev helt chockad och arg och ledsen förstås...

Jag behöver ju längre tid på mig innan jag blir upphetsad men det verkar han ju inte fatta fast jag vet att han vet det egentligen. Jag känner mig så sårad och lurad liksom...här går jag och tror att allt är bra men icke!

• Meddelande borttaget
  • Nightingale

confetti

vad hemskt, jisses vad ledsen jag skulle blivit om min sambo sade så till mig... Har ni pratat om detta nu efter grälet?

Han kanske bara sa så i ilskan? Annars måste ni ju prata om det och mötas på halva vägen.

Kram

• confetti

Nightingale

Nej, vi har inte pratat om det än för jag var så ledsen och förbannad igårkväll att jag gick och lade mig utan ett ord och nu har jag precis gått upp och han sover fortfarande. Vi är båda lediga idag men jag ska iväg och träffa en kompis och sen träna så det får bli att vi pratar senare.

Men då överreagerar jag åtminstone inte när det gäller det här för jag har aldrig känt mig så sårad och arg förut och vet liksom inte hur det ska kunna bli bra igen. Jag vill ju att det ska vara bra men det här känns som en kniv i bröstet och när/om vi nu ska ha sex igen så kommer jag ju att tänka på det han har sagt och hur kul känns det?

Han försökte lägga en hand på mig när vi skulle sova men jag sade att jag var arg och då tog han bort den direkt. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra just nu men det ska bli skönt att träffa min kompis en stund.

Det här var riktigt illa och jag blir så arg att han inte har sagt nåt tidigare uatn tar upp det under en diskussion när vi redan är sura...suck. Vad ska jag göra? *ledsen*

• pickolina

confetti

Usch vad jobbigt! Lider med dig.. Förstår dig helt och fullt i din ilska och att du är sårad och undrar hur du någonsin ska kunna ha sex med honom igen utan att detta ska följa med i sängen...

I min förra relation så hade vi supersex i 4-5års tid.. Jag vet att han tyckte precis som jag. Vi pratade om det ofta och hittade alltid på nya saker osv... Problemet blev efter ett tag att jag dels mådde dåligt för att han var dålig på att visa uppskattning samt att hans ständiga krav/behov av nya och spännande saker fick mig att känna att jag inte dög som jag var. (Nu i efterhand vet jag att jag inte behövt ha dessa nojor men...)

Detta förstörde sexet för mig och till slut även relationen... :(

Hoppas ni hittar en lösning! *håller tummen*

• confetti

Alltså jag vet inte vad jag ska göra...vi har knappt pratat med varann och då vi gjorde det var det jag som tog initiativet. Han vet att jag är sårad och sitter vid datorn och är deppig. Jag tror han tror att det är kört för oss nu och att det aldrig går att reparera. Jag vet inte riktigt faktiskt...sedan så menade han inte att jag är så dålig som han sade utan han var så arg då men visst var det sanning i det också!

Vill både slå ner honom och gå och krama honom för han är också ledsen men han får komma till mig om han vill nåt känner jag. Det är ju inte jag som orsakat det här. Eller jo genom att vara tråkig i sängen ett antal ggr...blir så trött.

Jag önskar han hade pratat med mig tidigare om hur han kände eller att jag tagit upp att han måste bli bättre på att hetsa upp mig men jag har inte sett det som ngt problem.

Svar på tråden hur ofta...?