• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • *Madicken*

Jag tror nog att allt är bestämt och planerat nu. Klänningen är inköpt och vi ligger lite i startgroparna för att börja med allt som går att förbereda.

• marro

åhh hallå alla 12/8 brudar! Här går det som smort. Nästan :)
    Kyrka klar. Prälle klar. Solist klar. Och sånger bestämda. Tärna + bestman klar. Toastmadamde klar. Klänning bokad(ska hyra). Papper köpta till inbjudningskort, ska bara printa ut dem. Buffén bestämd. Fotograf klar. Hotellrum bokat. Festlokal bokad. Blommor har jag bestämt vad jag ska ha. Men fortfarande mkt kvar o fixa! *suck*

• SnartW

Vi gifter oss oxå den 12:e augusti, i Folkärna kyrka, utanför Avesta. Allt går fin fint. I söndags fick vi äntligen klar gästlistan, som vi har krånglat med så länge men nu är den klar iallafall. Vi skickar ut korten nästa vecka. Var och träffade min frisör i veckan som var, kanon trevlig tjej, kändes jättebra. Hon var verkligen engagerad i det här. Det kommer kosta lite mer än vad jag har tänkt mig, men uppsättning, smink och hjälp med påklädning samt lite förtäring ingick. Vi är väl klara med nästan all planering. Utom min sambos kläder, han tycker det är lååångt kvar till Augusti, men snart är vi väl där. Maten är inte riktigt klart heller, catringen är bokad men inte själva menyn. Det här ska bli sååå kul, och nervöst.

• Uller

Beställde min klänning www.foreverbridals.com/gownpix.asp
    i förrgår så nu kan jag inte ångra mig.

Min sambos kläder är färdiga sedan länge han hade lätt att hitta vad han ville ha det var jag som velade
    Transport med häst och vagn verkar nästan ha ordnat sig.
    Våra inbjudningar är redan skickade och folk har redan börjat tacka ja.

Vad betalar ni för eran make upp coh håruppsättning? jag betallar 1800 kr då är det två tjejer som ska hjälpa mig

• marro

Jag har oxå mitt hår o smink klart, det glömde jag! En kompis till mig är frisör, så hon skall fixa håret för en billig slant, + att en annan kompis snart är färdig hudterapeut, o hon har lovat o fixa sminket :)

• marro

uller: vilken snygg klänning! Ska du ha den i den färgen?

• *Madicken*

Jag ska nog fixa hår och smink själv.

• Uller

Ska ha den i ivory är lite för feg för att ha i den färgen gillad färgen skartp annars

• *Madicken*

Ska ni alla ha traditionella brudklänningar?

• marro

Beror på vad du menar med traditionell brudklänning? Jag ska ha en axelbandslös klänning från Romantica, den är draperad vid midjan, och har pärlor över bysten, med ett litet släp. Superfin!

Svar på tråden 12 augusti 2006