• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • marro

Vi har tänkt bara (hehe) en svart kostym med någon snygg väst till!!
    Jag vet inte vad vi ska ha i festprogrammet...ev. blir det bara typ presentation av gästerna, menyn och kanske något mer. Gillar inte så mkt o sjunga..:)

• *Madicken*

Nja, vi gillar egentligen inte heller att sjunga, men några få sånger som garanterat alla kan, kanske vi ändå ska ha med. (kan du några såna sånger?) Dock är vår toastmaster (min bror) fullständigt tondöv så jag antar att jag kommer få ta ton.

• marro

Kan inte komma på för tillfället, men lovar att säga till om jag kommer på nåt! Hur gamla är ni du o m2b?

• *Madicken*

vi är båda 27. ni då?

• marro

Jag är 26 o han 32...
    Uach det börjar närma sig augusti...börjar bli riktigt nervös! Vår kompis som ska sjunga i kyrkan var o lämnade av en skiva med låtarna hon spelat in åt oss (hon är musiker)...var så himla bra, både jag o sambon satt o bölade för fullt i soffan :) Vilka låtar ska ni ha?

• *Madicken*

Vi ska ha borgerlig vigsel utomhus, vi har inte funderat på (nä just det, det har vi inte heller funderat på) om vi ska ha nån musik eller göra vigseln mer personlig överhuvud taget. Kanske borde fundera på det?

• marro

haha! Ja det kan ju vara läge o fundera på :) Kan ju ha någon som spelar något instrument bara...typ fiol eller liknande? Svårt o säga, vet ju inte vad ni gillar :)

• *Madicken*

Min bästa kompis var tillsammans med en tjej som var helt fenomenal på att spela fiol, men de har gjort slut.
    Jag ska höra med min fästis vad han tycker. Vad ska ni ha för musik?

• marro

Vår kompis ska spela piano o sjunga i kyrkan, låtarna vi valt är Kärleken förde oss samman, och Inga kan älska som vi. Tror det blir fint!

• *Madicken*

Det blir det säkert! Bra val. Har ni bjudit många gäster?

Svar på tråden 12 augusti 2006