• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • Izunia

vi trycker in vart vigselprogram i början av festprogrammet..bara som ett minne. Vi ska alltsa inte dela ut nat i kyrkan.

• GoaSmulan

Vi har precis beställt våra ringar och de kommer om 14 dagar. Ska träffa prästen i slutet av maj eller början av juni.

Och vet ni vad? Nu är det bara 89 dagar kvar!

• marro

Vi ska träffa vår präst 11 juni..

Herregud! Är det verkligen bara 89 dagar kvar..!! Känns som tiden går såå sakta! Kan det inte bli augusti nu!!

• GoaSmulan

Jag blir då så nervös för varje dag som närmar sig augusti och nu när vi beställde ringar blev det så verkligt och påtagligt igen.

• GoaSmulan

Kom just på att jag handlat skor o halsband åt mina två tjejer idag med.

• marro

Ja det blir ju det. Tror det kommer kännas mer påtagligt o verkligt när man träffar prästen! Huva! Vart 17 skickar man hindersprövningen om man bor i gbg?! Hittar bara en box-adress...undras om det är den?

• GoaSmulan

Till skattekontoret i gbg måste det väl vara, sådana myndigheter har ofta boxadresser. Själv lämnade jag det på deras låda utanför kontoret här i Gävle.

• marro

Kunde jag ju gjort om jag varit lite smart :) Men antar att det måste komma fram..det står ju klart o tydligt att det är postadress. Är så nojig bara att det inte kommer till rätt ställe!

• Sintia

Oj.. jag får panik när jag ser den här tråden. hur ska jag hinna med allt ni gjort? Vad ska jag göra nu? Var ska fortsätta aahh jag är så ensam om detta... alla mina nära är upptagna med sitt, han jobba övertid jämt (bra iof) och.. jaja hoppas det ordnar sig?!

Och vädret har vi nog alla 12/8-are beställt ska bli lagom 23 grader och lite svag vind och solsken..? värre regn eller 32 grader? jag är mest rädd för hetta (korsetten är TaJt:)

• Izunia

nää hellre hetta än regn....:?

Jag känner nu själv att jag hunnit med mkt men jag har försökt att planera det sa..dock tar det aldrig slut! Nya saker kommer upp hela tiden..Har ocksa gjort det mesta själv da alla andra är upptagna..

jag kunde ju gjort nat praktiskt nu..men sitter här istället! :D

Svar på tråden 12 augusti 2006