• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • marro

Vi kan absolut inte bestämma oss. Länge var det Bali, men nu är vi lite inne på Mauritius oxå. Eller Thailand, eller resa runt i Sydamerika. Jösses :)

• Trollsländan

Marro
    Låter underbart!!! Bara det är vaaarmt och det finns massor att göra (klarar bara ligga stilla en timme i solen, måste ha något kulturellt att titta på)

• marro

Ja vi vill helst åka någonstans där man göra alltihop. Äventyr o sol o bad. Skulle vara superskoj o resa i Sydamerika faktiskt, är supersugen på Kuba :)

• marro

oj, vad mycket super det blev där. Det är mitt nya uttryck :)

• fiafiber

Trollsländan, gör som vi, önska er presentkort på ticket el dyl.
    Då får ni ihop till en resa! Vi har varit ihop i 5 år, har allt...

• Trollsländan

Fiafiber
    Precis vad vi tänkt:)
    Har hört om ett brudpar som tom hade en låda på bröllopet där gästerna fick lägga ett bidrag, som inte öppnades förrän senare. Rätt bra om nu gästerna blivit glada, nöjda och nostalgiska kanske de blir mer givmilda....oj vad hemsk jag låter...;) ;)

• fiafiber

Vi skriver en önskelista för dem som inte vill ge presentkort, men det är pengarna vi vill åt

• GoaSmulan

Inte för att stressa er, men nu är det 82 dagar kvar.

• Mitt hjärta är hemma

OOOooooaaaaaaa!!!!

Jayzes så mkt som skall hinnas med innan dess!

• luv

Äntligen har vi skickat iväg inbjudningarna!!!!!! Kändes som det var på tiden. Har änna blivit lite stressad av alla här inne som redan skickat iväg sina i februari

Hindersprövningen skickades in i måndags oxå

Börjar längta riktigt nu...

Svar på tråden 12 augusti 2006