• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • GoaSmulan

Vi har varit och träffat prästen idag, så nu är vi nervösa. Tänk om man får black out! *fniss*

• marro

Vad pratade ni om hos prästen? Vi ska träffa vår på söndag...o jag har ingen aning om vad jag ska fråga honom om!!

• marro

Tänkte att det vore kul om alla kunde skriva var de gifter sig...jag håller inte reda på er alla! Så jag kan börja, bara o fylla på i listan sen!

Marro-Vinnerstads Kyrka, Motala. 16.00

• GoaSmulan

Böna kapell, Gävle, 13.00

• GoaSmulan

Hur går det för er alla tjejer idag när det "bara" är 61 dagar kvar?

Jag har lagt alla tankar på bröllop åt sidan för ett tag för att bygga en veranda, vilken förmodligen kommer vara klar idag så sedan är det dags att sätta igång att sy tjejerna klänningar. Provsydde topparna i lakansväv i helgen så nu vet jag att storleken stämmer.

Annars är det rätt lugnt här. Bokade hyrbil i förra veckan med. Nu ska jag försöka mig på att lösa detta med tårtställning härnäst.

• marro

Vi var o träffade prästen igår! Började gråta haha! Men kändes så nära när vi satt där o pratade, vi var helt pirriga o upprymda när vi gick därifrån!

• luv

Idag har min blivande varit i Tyskland och handlat alkoholen (eller han har inte kommit hem än). Hade fått massor för endast 4000

Kankse redan har skrivit det men har beställt min vigselring förra veckan och imorse ringde Smycka och sa att mitt namn inte får plats i ringen Får korta av det. Är ju dock viktigast att min m2b namn står med...

Inatt drömde jag att min frisör inte gjort min håruppsättning när det var 10 minuter kvar till vigseln, samt att vi hade glömt att köpa alkoholfritt alternativ. Vaknade helt kallsvettig och ångestfylld

• happyhippies

Happyhippies (Sandra & Hans - Norra Malma naturreservat, Norrtälje, 15.00

Tack för smink- och hårtipsen!
    Undrar lite om någon av Norrtälje- makeupartisterna och -frisörerna har inriktning mot naturkosmetik, och är mer hälso -och miljömedveten? (Ja, förutom Naturkällan då).
    Vill undvika frisörer som använder skadliga kemikalier, t ex.

Har ni några uppgifter om priser? Är det så att säger man "brud" så blir priset automatiskt högre eller kan man välja andra alternativ?

Hoppas ni har det skönt i värmeböljan...själva har vi varit och jobbat på kolonilotten idag och sett hur allting gror - spännande....borde fortsätta sy på min klänning nu...tiden går så fort!
    Har förhandsbokat en fin "historisk servis" till vårt sago/alvbröllop. Känns skönt!

• happyhippies

Grr...fel med parenteserna igen! Det skulle INTE vara en smiley där!!!

• Uller

min sambo åker till tyskland på torsdag natt för storshopping

Svar på tråden 12 augusti 2006