• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • Cassiopeija

Mitt hjärta är hemma: Jag vet inte var man hittar papper i det formatet men det kan du väl få tillskuret? I alla fall om du handlar i en pappersbutik. Bor du i Gbg så kan jag rekommendera Format.

• Mitt hjärta är hemma

Cassiopeja: Tack! Fick ett bra tips av en annan bt:are i en annan tråd, så det har löst sig. BT är så himla bra.

• fiafiber

blev nyfiken av formatet, kan du dela med dig av det tips du fick ?

• Mitt hjärta är hemma

fiafiber: Tipset jag fick var att gå till MAP på Birger Jarlsgatan. De tar en slant för att skära till i önskad storlek. Jag gick istället till Kreatima på Sveavägen och skar till 70x100-papper i tolv delar så att det blev nästan rätt. Där får man skära själv, så bitarna skiljer sig några mm från varann, men det gör inget.
    Känns som ett snyggt och trevligt format

Ursäkta TS att detta hamnar i din tråd.

• GoaSmulan

Vi har hämtat m2b's kostym idag efter de ändringar som sömmerskan gjort. Han provade hela munderingen och han är så stilig.

• GoaSmulan

Jaha tjejer nu är det exakt 8 veckor kvar eller 56 dagar om man hellre vill se det så. Börjar ni bli nervösa för att hinna allt i tid? Det börjar jag bli och till råga på allt tycker min m2b att vi ska åka och bada idag trots att jag skulle behöva sy på klänningarna. :-S

• marro

Ja...börjar bli lite stressad över o hinna med allt. Vi har iofs inte så mkt kvar o fixa...det är: Musik, musikanläggning(eller dator), transport till o från kyrkan, bordsplacering, placeringskort...+ en massa småsaker som jag säkert kommer o ha glömt den dagen

Men du...klart ni ska åka o bada! Är ju underbart ute ju! Sy kan du ju göra ikväll

• Mitt hjärta är hemma

Wouw - 8 veckor!????
    Oj.

• GoaSmulan

Hur går det för er alla?

Här går det framåt, tjejernas kjolar är färdigsydda och den ena toppen påbörjad.

• marro

Jodå det går väl sådär. Har inte gjort så värst mycket på sistone! Mer än räknat ner dagarna...o nu mina damer (och herrar) är det.....baradisch (trumvirvel) ...47 DAGAR kvar!!!

Svar på tråden 12 augusti 2006