• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • Mitt hjärta är hemma

Åhhhh, imorgon c:a 23.30 börjar min semeeesteeeer! (Eller arbetslöshet egentligen, fast äh)
    Ska bli underbart att få tid för seriös planering ihop med älsklingen. Vi har så otroligt mkt kvar att göra, ingenting är klart ju. Bara ett par saker. Nya krafttag, ser så fram emot det.
    Andra omgångens inbjudningar har börjat skickas ut också.

• Mitt hjärta är hemma

Nu är det MINDRE än två månader tills vi gifter oss...

• marro

Jag vet!!! let the countdown begin

Visst låter det mindre med 8 veckor än 2 månader??!

• svessan

8 veckor är ju lite mindre också.
    Jag tycker att saker och ting börjar falla på plats just nu. Vi fixar lite allt eftersom.
    I helgen ska vi på bröllop och sambon ska vara bestman. Bra att känna in stämningen lite.
    Kommer nog att kännas mycket närmare eftersom att jag och bruden har pratat mycket om våra bröllop under våren. När hon är klar är det ju min tur.

• Uller

Fått en inbjudan till bröllop helgen efter oss. Verkar som vi inte är de enda som tycker att Augusti är en bra månad

• Mitt hjärta är hemma

Iag har jag postat de två sista (?) inbjudningarna. Vårt osa-datum är idag, blir spännande att se om vi får in svar från de c:a 15 som inte svarat...

• GoaSmulan

Vårt osa är inte förrän 8/7, så vi får nog vänta ett tag till på svaren.

Men det som hänt här är att jag klippt ut mönsterbitarna till tjejernas klänningar i tyg, har bara att klippa till foder och vliseline till topparna så är det bara att köra på sedan.

• lilla_grodan

Vårt OSA är 15 juli och det är bara ett fåtal som har svarat än så länge.

• marro

Vi började på bordsplaceringen i går kväll...urk säger jag! Kommer ta låååång tid innan vi blir nöjda! Så svårt när man har så m¨ånga ensamstående. Och när det är massor släkt på ena sidan o nästan ingen på andra...ska man blanda hejvilt? Och vem ska bli mormors bordskavaljer? Finns ingen äldre herre som kan ha henne till bordet...

• Mitt hjärta är hemma

Vi har idag kommit fram till vilket format vi vill ha på vigsel- resp. festprogram. Vigselprogrammet är inga problem, men festprogrammet, som skall vara ett vikt 250x250-papper är det värre med. Någon som vet var man hittar den storleken? Eller åtminstone en storlek som är på centimetrarna när?

Svar på tråden 12 augusti 2006