• Uller

12 augusti 2006

Hurgår det för er alla där ute.

Vi gifter oss i Leksand kl 16.00
    Nästa vecka ska vi träffa präst beställa blommor, träffa tjejerna som ska görqa hår och makeup, beställa tårta och ha en konsultation med våran fotograf.

Vi tänkte även se om våran svit är ledig så man kan få möjlighet att tjuvtitta på den. Man kan ju få fantisera.

Vi ska även träffa hon som lagar våran mat för att spika alla detaljer på den biten.

Hoppas att det går lika bra för er. Skri´v här och berätta. Man kan ju få tips på sådant som amn glömt

• Svar på tråden 12 augusti 2006
  • lilla_grodan

Vi har kollat på alla möjliga ställen men vi har inte hittat något som vi tycker om. Min plan är att vi skall göra korten på måndag (när vi är lediga), vi får väl se hur fort det går...

• lilla_grodan

*Madicken*,
    Den tanken har inte ens slagit mig, tack för tipset. Vi får nog tänka lite till

• marro

Bra tips madicken! Själv kan jag inte tänka alls...tänker endast på mat just nu...är så sugen på kött. Så nu måste jag komma på vad vi ska äta för kött till middag..helst grillat :) Kan verka lätt, men samtidigt har jag en helt galen k*t katt som rusar runt o skriker. Tur vi ska till veterinären på tisdag! Ojoj..vilken klagoramsa det blev :)

• *Madicken*

det finns ett recpet på arlas hemsida med chilimarinerad karré med jordnötssås. SUPERGOTT! Jag har också två tokiga katter hemma, fast de är alltid tokiga.

• marro

Hittade den...lät supergott! Kanske det blir det som serveras ikväll!

• marro

Madicken: Bor ni på Gotland?

• *Madicken*

Nejp, vi bor i Linköping. Bröllopet kommer vara hos min sambos föräldrar.

• marro

Aha! Jag har bott i Linköping tills jag träffade M2B :) Bodde först i Ryd o sen Valla. Gillar Lkpg! Fast det är förbaskat trist där på sommaren faktiskt :) Bättre o hänga på beachen i Motala hihi

• *Madicken*

Eller, ja nu när du säger det. Vi bor i Brokind, precis vid (sjön) lilla Rängen. Jättemysigt och massor med badplatser. (dock ingen beach direkt) =)

• marro

Aha i Brokind *har ingen aning* :)
    Nu har jag iaf postat de sista inbjudningarna! Ska stå o spana ut genom fönstret när brevbäraren kommer o tömmer säcken :) Känns pirrigt!!!!

Svar på tråden 12 augusti 2006