• M.E.

Januari 2007 ny tråd!!

Hej! Vår tråd har stängts!

så jag öppnade en ny... tror inte nån har gjort det, har försökt kolla. iofs kan jag ju ha missat nånstans...annars så har vi en här då...

Här är den gamla: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1412204.html

• Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!
  • Brud-07

Ja då har man innhandlat lite av spriten då...va på en Viking Line resa till Åbo i helgen....Känns skönt

• NinaHq

Vi har också tänkt på mörkblått, vitt och silver alternativt guld som temafärger. Men vi har inte bestämt oss än. Igår satt vi och myspysslade med våra nyinköpta stämplar på vanligt vitt, vikt papper för att få idéer. Min m2b var mycket skicklig med stämplarna och nu lutar det åt att vi tar hans förslag. Lite oväntat, han är ingen "layout-kille" egentligen.

• NinaHq

Vi funderar på att klistra på en mjuk, vit ram på framsidan på inbjudningskortet - tänk glamoröst 20-tal med boleros (eller vad det heter). Vi vill inte använda dun eller något annat djurmaterial. Har någon ett tips på vad vi kan använda för att få en luddig och snöig känsla?

• Skidbrud (gift)

Hej alla!

Hur mår ni i värmen! Här uppe är det helt sjukt varmt! Men man ska inte klaga när sommaren äntligen är här! Nu är det inte långt kvar till semestern! 1 1/2 vecka kvar bara! Ska bli så skönt!

Hur går det med era planeringar? Vi ska köpa in alla saker till inbjudningarna nu på semestern och sen är det bara att börja pyssla!

Väntar spänt på min klänning. Tror nog att den kommer snart! Längtar...!

• Brud-07

Börjar min semester v25 typ snart då kommer nog att sätta igång med lite pyssel då, inbjudnings kort och sånt.... ska bli kul

• Skidbrud (gift)

Hej!

Vart é ni alla?!

Är det någon som ska hitta på något roligt i sommar? För oss blir det en Sverige semester för att spara till bröllopsresan!
    Har ni tänkt något på den? Vi vill ha sol och bad och helst lite lyx!

Ha det bra!

• Brud-07

VI ska bara ta de lugnt och skönt...man vill ju som sagt försöka spara lite... Vi skulle vilja åka till Thailand på bröllopsresa....men allt kan ju hända
    Hoppas ni andra för en riktigt skön skommar...

• K -76

Vi skulle vilja åka till Egypten på bröllopsresa, men inget är bestämt ännu...

Ska ni alla gifta er i kyrkor, förresten? Det ska iaf vi, men nu funderar jag på hur man ska täcka axlarna. Inte för att jag tror att baraxlat retar upp Gud, utan för att det ju blir kallt annars... Beror ju på vilken klänning man ska ha, men min har bara spagettiband. Scarf, bollero, cape... Jag vet inte!

• M.E.

Hej!! Semester??? Nja... London en weekend blir det men inte så mycket mer... sparar som sagt till bröllopsresan! (och till bröllopet)

Här står mycket stilla med planering...förutom inbjudningskorten som står på tur snart.
    Måste ringa kyrkan också och kolla så vi verkligen är bokade. När jag ringde och "bokade" hade de inte kalender till januari så hon skrev bara en lapp! Nu måste det väl snart vara okej att få en klart bekräftad bokning?? Snart bara 6 månader kvar ju!

Någon som vet nåt om specifika regler vid vigsel i kyrkan? dvs antal psamler och klädseln då..

Någon som har någon bra vinterpsalm som inte andas massa jul?!

• Brud-07

Jag tror man måste ha 2 psalmer, men är inte säker, men sedan har jag inte så stor koll på VAD man skulle kunna ha, Ave Maria, verkar poppulär.

Jag vill också ringa och att kolla kyrkaär OK! Satte en posit när jag ringde (kul)...funderar på att ringa i Aug... kyrkan vi ska gifta oss i är inte så super attraktiv och så är det ju på vintern....jaja lär nog ordna sig. Först på listan är som sagt inbjudningarna

Svar på tråden Januari 2007 ny tråd!!