Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
The - hoppas att jag missuppfattade dig, men 070707 är väl ändå en lördag? Så du inte bokat fotografen på fel dag.....
Lollo - välkommen!
Dalabrud-07
Vår fotograf trodde det var i år.. alltså på en fredag. Men javisst är 7 juli en lördag NÄSTA år... Hmm.. Vår fotograf läste som sagt inte årtalet...
*grrrrh* Idag har jag en arg dag! En trött och arg dag! Tur att den här tråden med alla söta finns så man kan få skriva av sig lite! Vi var ute och firade av en vän som ska flytta. Jag tog det lugnt (nån mellanöl bara) eftersom jag arbetar idag, och var hemma redan vid 24. Somnar sött, vaknar vid 5snåret och inser att sambon inte kommit hem. Nåja, han har ju semester och kan vara ute och rumla. Men jag ringer på hans mobil för att höra vart han är. Inget svar. Jag ringer vid 05.30 typ igen men inget svar... jag blir argare och argare och mer och mer orolig. Kl 07.30 ringer människan! GAAAH! DÅ var jag arg som ett bi! Hallå liksom! Du kunde väl åtminstone ha ringt! Jag skällde som aldrig förr.
Han bad 100 gånger om ursäkt! Sa att han inte hade velat väcka mig. Och vi är vänner nu. Men argheten vill inte släppa ändå! Knäppa jag! Egentligen är det ju inte mycket att bli arg över... eller? Hade ni brunnit av? Eller är jag en fjant?
l i s a
jag hade varit lika arg som du.
Vi har en øverenskommelse att alltid ringa om vi kommer hem senare eller sover borta - så att det inte blir just så där att man vaknar mitt i natten och det är tomt brevid och man blir sååååå RÄDD. Jag blir hellre väckt av ett samtal och kan somna lugnt igen och vet att han är ute till XX klockslag!
Gerda! Eller hur! Fasen va rädd jag blev! Fast jag vet inte varför egentligen? Det är bara en så himla olustig känsla att vakna till och det är tomt i sängen...
Förstår om han inte ville ringa å väcka dig, men då kan man skicka sms! om man vaknar och är orolig så finns det där.
VI har oxå en deal som säger att om man kommer hem senare än vad man sagt eller sover borta så hör man av sig!!
7.30 snacka om efterfest...
Jobbar min sista dag idag, så förhoppningsvis har jag andra saker för mig än att sitta på BT 8 timmar per dag from nästa vecka...
:)
Hi hi... ja, før min del var det länge sen sånt hände... nu är det snarare jag som får ta emot samtal :D
Det var tider det! ;)
*klappar magen*
förhoppningsis
:) Du kanske får värsta abstinensen? Nu är jag på nytt jobb och har eg. massor att gøra... men av ngn anledning har det varit lungt i 20 min nu *njuter*
kommer inte att kunna hålla mig härifrån det vet jag, men jag borde verkligen. Ska plugga in en resttenta på en vecka, tentar på torsdag och kursen är i vanl fall 6 veckor lång...