• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Fru The

Levande blommor dör i håret, hur väl de än packar dem.. Tyvärr.. och jag har mailat ett flertal leverantörer och butiken. Hittar inte ens ett snarlikt förslag just nu..

• förhoppningsis

nej nej, menade från sidenblomskvisten

• Fru The

det var ju det jag tänkte göra, men om jag inte får tag på blom-stängeln, så får jag inte heller tag på blomman..

• carina6 nu gift

Hej
    skulle boka kyrkan idag men den var redan fullbokad vad gör man nu när man redan bestämt datum ojoj
    mvh Carina

• Fru The

söker ny kyrka.. det är tyvärr ett populärt datum så här gäller att vara tidig..

Vilken ort är det som gäller?

• Lilla Li

Förlovade mig i fredags och vi bestämde oss, liksom ni, för 070707. Vårt turnummer råkar vara 7 för oss båda så vi tyckte det var lite kul. :P Roligt att fler har samma tanke! Har redan börjat planera hur mycket som helst, kan inte sluta tänka på det! Ska boka kyrka i dagarna nu så jag hoppas det inte är fullt överallt... :P

• Fru The

Caranlachiel

Hej och välkommen!! Kul att vi blir fler. Hoppas verkligen att du får tid i kyrkan. Boka snarast! Verkar bli svårt nu..

Kram

• Gerda

*vinkar till alla nya o gamla*
    Här har det varit fullt upp med andra ting än bröllop... kanske blev lilla bröllopsruschen förra veckan det som blir gjort några veckor framöver?

Nåväl, det viktigaste har vi bokat o klart, så vi kan nog va lite lugna och hoppas på inspiration från er andra :)

• Fru The

Gerda

Kul att se dig igen! Vad har du haft för dig då?

• Gerda

The

Nytt uppdrag, jag strukturerar om hela kundservicen på det føretaget innan de anställer en ny person... vill göra ett bra jobb så jag kan ringa tillbaka o høra om jobb efter barnledigheten Sen har det varit sjuuuuuk sambo *män o sjukan vet ni* och så saker o ting som med barnet såklart som tar mkt tid.

Men jag tittar dagligen in och njuter av era disk! Liiiite brøllop har ajg ju i tankarna ändå!

Svar på tråden Vår dag 070707... #3