Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Levande blommor dör i håret, hur väl de än packar dem.. Tyvärr.. och jag har mailat ett flertal leverantörer och butiken. Hittar inte ens ett snarlikt förslag just nu..
nej nej, menade från sidenblomskvisten
det var ju det jag tänkte göra, men om jag inte får tag på blom-stängeln, så får jag inte heller tag på blomman..
Hej
skulle boka kyrkan idag men den var redan fullbokad vad gör man nu när man redan bestämt datum ojoj
mvh Carina
söker ny kyrka.. det är tyvärr ett populärt datum så här gäller att vara tidig..
Vilken ort är det som gäller?
Förlovade mig i fredags och vi bestämde oss, liksom ni, för 070707. Vårt turnummer råkar vara 7 för oss båda så vi tyckte det var lite kul. :P Roligt att fler har samma tanke! Har redan börjat planera hur mycket som helst, kan inte sluta tänka på det! Ska boka kyrka i dagarna nu så jag hoppas det inte är fullt överallt... :P
Caranlachiel
Hej och välkommen!! Kul att vi blir fler. Hoppas verkligen att du får tid i kyrkan. Boka snarast! Verkar bli svårt nu..
Kram
*vinkar till alla nya o gamla*
Här har det varit fullt upp med andra ting än bröllop... kanske blev lilla bröllopsruschen förra veckan det som blir gjort några veckor framöver?
Nåväl, det viktigaste har vi bokat o klart, så vi kan nog va lite lugna och hoppas på inspiration från er andra :)
Gerda
Kul att se dig igen! Vad har du haft för dig då?
The
Nytt uppdrag, jag strukturerar om hela kundservicen på det føretaget innan de anställer en ny person... vill göra ett bra jobb så jag kan ringa tillbaka o høra om jobb efter barnledigheten Sen har det varit sjuuuuuk sambo *män o sjukan vet ni* och så saker o ting som med barnet såklart som tar mkt tid.
Men jag tittar dagligen in och njuter av era disk! Liiiite brøllop har ajg ju i tankarna ändå!