• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Gerda

The

Kan du inte höra med henne då om hon kan komma till sminkösen?

• Fru The

blir väldigt svårt om vi ska vara på Body Shop tyvärr.. dessvärre finns inte heller nån bra plats att byta om på där heller.. och inte vill jag bli sminkad i brudklänningen när jag inte behöver..

• Lollo070707

The

Såg precis en annan tråd här på BT där det pratades om konstgjorda blommor. Såg även ett företag som hade blå riddarsporre... För det var väl det du var ute efter..? ( om jag nu inte förvillat mig i alla inlägg här :) )

www.artflowers.se/

annars kolla på tråden... Kanske till någon hjälp

www.brollopstorget.nu/Forum-1-24/m1810971.html

Hoppas du hittar något. Alltid kul om man får sitt första val.

• Fru The

Lollo070707

Mina eller kanske ska säga blomsterbutikens riddarsporrar liknar inte alls de som de visar på sin bild. Inte samma art. Tyvärr. Har redan gått igenom allt vad google plockar fram.

Mina sporrar hittar du på bild här: pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos

Men tack, snälla, i alla fall!

• Lollo070707

The

Har du kollat upp möjligheten att konservera den speciella riddarsporre som du fastnat för... Inte för att jag vet om det funkar, men kanske kan vara en möjlighet???

• Fru The

Lollo070707

Jättefin tårta!

Tja, konservera riddarsporrar tror jag inte funkar till hårblommor. Tyvärr. Får väl se om jag hittar åtminstone någon liknande blomma att ha i håret. Ingen kommer ju kolla sådär jättenoga ändå antar jag..

Håller tummarna och hoppas på tur!

• Starstruck

hejsan hoppsan! Min och min älsklings dag blir oxå 070707 =)

hihi..=)

• Lollo070707

Starstruck

Vad kul!!! Var kommer ni gifta er någonstans? :)

• Gerda

Vad kul att listan växer! Uppdatera den gärna! Finns nog några sidor bakåt!

:D :D :D

Svar på tråden Vår dag 070707... #3