• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

Hejsan, kikar oxå in en snabbis innan jag sätter mig med skolböckerna, kul att se att det kommer många nya, dax att uppdatera listan lite... kolla ett par sidor bakåt ni nya.

Vi håller på att bestämma vilken fotograf vi vill ha. Min blivande tycker att det inte spelar nån roll, det är ju bara lite foton, dessutom kommer det finnas massa folk med kameror på bröllopet, aaaaningens frustrerande!

• Fru The

Gerda

låter gott det! Och ja.. män blir ju som små barn..

• Fru The

förhoppningsis

fotograf som är så viktigt! Det är ju de enda minnena som finns kvar efter bröllopet ju.. Hoppas verkligen att ni hittar någon bra!

• förhoppningsis

*Suckar å himlar med ögonen* han är lite konstig ibland när det gäller sånt. Funderar på att hota med att hänga upp klänningen på väggen istället som minne...

• Gerda

förhoppningsis

*skratt*

Min avskyr att fotas Men då håller han också med mig att før att vi ska slippa Friends-Chandler-bilder (han grimaserar omedvetet Chandler o likaså A nästan.) så måste vi ha en fotograf som kan få honom att känna sig trygg och slappna av. Men vi kommer bara att fotas 1,5h innan vigseln, resten av dagen får vi lita till bilder från vänner och så skriver vi upp en lista på saker vi vill ha fotade så att de inte missas.

• Fru The

förhoppningsis

*skratt* Låter som ett utmärkt hot!

Hitta en bra fotograf.. bestäm över huvudet på honom annars om hotet inte tar... *ler*

• Gerda

Vad har ni før fotograf-budget førresten?

jag vet att det skiljer fr ort till ort har jag insett nu, men det är iaf intressant att veta.

Vi har satt 8000kr exkl. førstoringar som vi isf. beställer senare. Det verkar vara en rimlig summa før de fotografer vi tittat på, har dock ingen eg. koll på priserna hos den fotograf som vi har bokat, men jag minner mig om att han ligger i nivå kring 8000kr før det paket vi vill ha.

• Fru The

Gerda

vi betalar 3000kr för ett album med 17 bilder i 10x15. Då är de tagna utomhus och innan bröllopet...

Han är duktig. Hans bilder m.m. finns på:
    www.nefotodesign.se/index.htm

• Gerda

The
    Det låter bra!

Vi vill ha 18x18 i vårt album så där åker priserna upp lite. Vi har bokat www.ateljebobild.se

men vill inte ha så uppställda bilder som det är i hans galleri - utan en mer spontankänsla över bilderna... Å andra sidan får vi tänka på sambon som är fotorädd ;)

Svar på tråden Vår dag 070707... #3