• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

jag gillar handledsblommor, de är väldigt praktiska för man kan använda båda händerna till annat då...
    vet inte hur de ser ut med fejkblommor dock

hur menar du med står mittemot varandra? menar du att man är vända mot varandra istället för bredvid?

• Gerda

førhoppningsis

ja, tycker också att handledsblommor ær praktiska på det sättet :)

Tror att han kommer gilla presenten, han älskar iaf alla mina dyra krämer, scrubb, peeling och masker hemma... som att leva med en princessa på den fronten! :D

Vi kommer också att stå vända mot varandra under vigseln, vill ju se varandra och inte førrättaren som vi inte har ngn relaion till ;)

• förhoppningsis

Gerda

haha, fler än jag som har problem med att alla krämer och saker tar slut väldigt fort. Jag sa tillslut att det går inte, när jag kryper ihop hos dig på natten och du luktar blommor eller vanilj eller nått så känns det konstigt. Sen fick han hela serien med krämer och tvålar från Bioterhm i present. Så nu är vi båda nöjda och glada =)
    att han då och då använder mitt balsam och inpackning till sitt mm långa hår är lite gulligt, han säger att "det blir så mjukt då"

• förhoppningsis

Har inte tänkt på det, men när jag hör det är det klart jag vill se honom å inte prästen!

• Gerda

förhoppningsis

Hehe, han har sina egna serier fr biotherm o body shop... men ändå kommer han ibland och doftar jordgubbar eller annat mer kvinnligt... *varning* :D

• förhoppningsis

Till hans heder måste jag säga att numera låter han bli mina saker om inte hns är slut. tex jordgubbstvålen från Bodyshop eller när han lånade mango bodybutter. Men då hade hans kollegor tittat så konstigt på honom =)
    Han som bara varit så torr om händerna...

• Gerda

*asg*

Min låter inte bli Body buttrarna... *suck* det är bara att ge upp... Å så tycker också hans kollegor det är jätte kul att han har en tub Crabtree & Evelyn Gardener's handcream på jobbet haha...

• förhoppningsis

ojoj, det är lite varning på det...
    vi har iof varsitt badrum men mitt body butter står bredvid sängen, undrar hur det hde varit om vi delat badrum eller ännu värre badrumsskåp.
    Det roliga var när vi skulle handla cremer och scrubb åt honom, han fick välja närke själv. Han tyckte det var en djungel och att det var jätte dyrt och vore det inte bara enklare om han kunde använda mina som vanligt...

• Gerda

haha.... fast han kanske inte fattar att dina krämer säkert är ännu dyrare! haha...

• förhoppningsis

och att vi har ett enormt mycket större urval...
    Inte så många som gör serier för män, ävenom det börjar komma mer å mer nu.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3