• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Lollo070707

Tror vi skickar våra i början på mars ungefär oxå eftersom det är semestertider så är det ju bra. Eftersom de flesta arbetsgivare vill ha semestrarna vid den tiden. Fast för vår del så ska det väl inte bli så mycket problem eftersom de flesta bor i närheten och det är ju ändå en lördag men men för att dom ska resa iväg någon annanstans så är det väl bra att vara ute i god tid. Eller alternativt att man skickar ett save the date kort med julkorten... då borde man ju inte behöva vara ute med inbjudningarna i så god tid...

• Lollo070707

Hej albin04 & 7 juli 2007!

Mycket populärt datum kan jag gissa, infaller ju dessutom på en lördag. Så vi lär nog bli många här till slut... :D Kul att ni kom Var bor ni? Hur har ni tänkt er bröllopet?

:D

• Anmaria

Hoppar även jag in här! Gifter mig i Hammarby kyrka i Upplands Väsby detta datum. Ger ingen närmare presentation än då vi ännu inte har gått ut med att vi ska gifta oss för nära och kära.

• 7 juli 2007

Bor ett par mil norr om Göteborg.

Vi blir runt 65 pers. Ska gifta oss på Bohus Fästning i Kungälv. Lokal är inte klart än.

• albin04

Hej igen!!

Jag bor i Örnsköldsvik. Vi gifter oss i en kyrka som heter Arnäs kyrka,vi har skrivit gästlistan och den är på ett 40 talet gäster. Festen efteråt ska vi ha på en gammal hembygdsgård. Det är väl ungefär så långt vi har kommit i planeringen. Ringer runt och kollar makeup och frisyr alternativ också.
    Skönt att höra tt det är fler som tänker skicka ut sina inbjudningar ungefär samma tidpunkt som vi,ett tag tyckte jag att det lät för tidigt.

• Fru The

förhoppningsis

Japp hämta klänningen i januari låter som en perfekt idé eftersom vi ändå ska uppåt och hälsa på mina blivande svärföräldrar då..

• Lollo070707

The
    Trevlig resa!!! :D

• MissTess

Vi skickar "save the date" kort med julkorten, sen skickar vi inbjudan i slutet av april.

• förhoppningsis

Tess
    Antar att ni åkt nu men ha en kanon resa och se till att ha det riktigt bra!

• Fru The

förhoppningsis

Japp bade akt och kommit fram. Inga problem alls. Har dock inte sovit sa mycket. 3 timmar mest for att inte se ut som vandrande lik. Har ar ju klockan redan tjugo i tva pa dan och vi behover kunna sova ikvall.

Imorgon blir det nog mer aventyr. Idag blir det bara till narmaste affar och kopa vatten och lite annat.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3