9 September - del 3
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
I morgon är det sista OSA, och i morse ringde den sista. Alla har svarat! Av 54 inbjudna har bara 3 tackat nej. Nu är det bara att fortsätta med bordsplaceringen:)
Igår blev jag hippad!!!
Ja, igår kl. 11 satte min möhippa igång och attans vilken härlig och underbar dag det blev! Skulle kunna skriva en hel novell om dagen....
Men sammanfattningsvis så var den så perfekt för mig och speciellt i det tillståndet jag är i. (Får inte gör så mkt crazy typ. bungy jump, r.i.b båt, klättra, go cart vid graviditet)
Så det blev kidnappning, frågelek, picknik i det gröna, akvarellmålning, lite pinsamheter, keramikkurs/drejning, pool party, magdans, grillning/middag, bubbelpool mm Såå underbart att få en hel dag med sina nära vänner (10st) och det blev verkligen lyckat!!!
Har ni andra råkat ut för någon ännu?
Brud sept06 - det låter verkligen härligt!
Jag har inte blivit hippad och tror väl egentligen inte att jag kommer att bli det heller. Min sambo har haft sin svensexa och jag lyckades totallura honom när de skulle kidnappa honom. Han anade ingenting Det var verkligen himla roligt!
Vi hade OSA för en vecka sedan och det är fortfarande tre som inte hört av sig Bland annat min morbror, men mamma lovade att ringa och säga åt honom på skarpen, och jag såg att ett utländskt nummer hade ringt igår så han ringer nog igen ikväll. De andra är två kompisar och de får väl vi ringa själva, även om det känns himla dumt.
Imorgon ska jag göra provuppsättning och på konsultation till floristen tillsammans med min tärna. Dessutom måste jag ju fixa smycken, hade helt glömt bort det. Vad ska ni ha för halsband och örhängen och sånt?
brud sept.06
Jätte härligt att du fått en lyckad möhippa
Själv misstänker jag allt vad mina väninnor säger nu.....
Tyvärr tror jag inte att jag kommer att bli hippad
Några vänner är tillbaka i stan, men inte alla. Får hoppas att någon tar tag i det även om det inte är någon av dem som är tärna!
Misselina: Ja, det är riktigt trist när folk inte osar i tid. 2 av mina gamla vänner hade inte svarat i tid så jag ringde upp dem ngr dagar senare. Inte kul men men....jag fick ett svar.
Hoppas provuppsättningen & make up blir lyckad!!!
Jag ska ha pärlor i öronen och ett pärlarmband med lite större pärlor. Halsband tänkte jag hoppa över, blev lite mkt ihop med spetsen i min överdel.
Kabo: Håller tummarna för dig, ngt litet kanske de iallafall hittar på. Hoppas!!!
Hej! Jag ska åxå gifta mig den 9 sept! Det ska bli så himla roligt. Känns som jag har görmycket kvar att göra! Är lite stressad... Hur mycket har ni kvar att göra? Får ni hjälp av era gubbar???
Är också lite orolig för eventuell möhippa. Hoppas dom inte är alltför taskiga. Jag är ju inte så orädd av mig så det kan nog hända vad som helst!
Nån av er som ska gifta sig i Göteborg eller i Bohuslän? Vi bor i Göteborg, men gifter oss på Bohus Malmön.
Jag får väl skriva in mig i listan också... Sist men inte minst
13.00 - kabo, Herrestads kyrka, Uddevalla
14.30 - brud sept.06, Ingarö Kyrka, Värmdö
14:40 - Bruden 06,Övergrans kyrka, Bålsta
15.00 - Noiva, Södra Åkarps kyrka, Vellinge
15.00 - Molle80, Fosie Kyrka, Malmö
15.00 - ~höstbrud~, Överenhörna Kyrka, Enhörna (Södertälje)
15.00 - Kardemumman, Hammars kyrka, Askersund
15.00 Sanrt Fru F, Dyrön
15.30 - Misselina, Nya varvet, Göteborg
16.00 - Aquawoman, Jakobstad, Finland
16.00 - Blivande fru G, Augerums kyrka, Karlskrona
17.00 - Malmön2006, Bohus-Malmön
Äntligen hittade även jag hit! :)
13.00 - kabo, Herrestads kyrka, Uddevalla
14.30 - brud sept.06, Ingarö Kyrka, Värmdö
14:40 - Bruden 06,Övergrans kyrka, Bålsta
15.00 - Noiva, Södra Åkarps kyrka, Vellinge
15.00 - Molle80, Fosie Kyrka, Malmö
15.00 - ~höstbrud~, Överenhörna Kyrka, Enhörna (Södertälje)
15.00 - Kardemumman, Hammars kyrka, Askersund
15.00 Sanrt Fru F, Dyrön
15.30 - Misselina, Nya varvet, Göteborg
16.00 - Aquawoman, Jakobstad, Finland
16.00 - Blivande fru G, Augerums kyrka,
Karlskrona
16.00 - utvandrarna, Domkyrkan Karlstad
17.00 - Malmön2006, Bohus-Malmön
Oj, oj! Idag är det den 9:e... en månad kvar!
Nu tror jag att saker börjar falla på plats. Köpte gördel igår och tråd så jag kan börja sy min sjal/axelmoj. Festhäftena är på gång, alla gäster har svarat. Ska bara försöka få till frisör och smink också, det blir svårt att få tiden att räcka till innan vigseln...