• Bjallan

Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!

Hej!
    Det är väl på tiden att det finns en tråd för oss sommarbrudpar 2007? (Eller det kanske gör det redan?)

Det vore kul att veta hur det går för andra med planeringen. Kanske kan vi dela med oss av våra erfarenheter till varandra? Det är ju alltid bra att få tips och råd av någon i samma "situation"?

Vi ska gifta oss den 7 juli i Dörby kyrka. Än så länge har vi inte kommit så långt i planeringen. Vi har bokat kyrka, präst och festlokal...

Skriv gärna och berätta om er!

• Svar på tråden Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!
  • Anna.123

Cavatina 9 juni
    Discodivan 13 juli
    Trollungen 14 juli
    rorrac 21 juli
    Anna.123 21 juli

• Anna.123

Jag beställde min klänning för ett par veckor sen. Har verkligen letat hur mycket som helst på nätet efter just en sån klänning som jag vill ha. Man har den i huvudet, sen ska man ju hitta den oxå. Men jag har inte provat den än, det skulle ta tre månader innan den kommer.

•  bruden från småland

tjohoooo

Cavatina 9 juni
    Discodivan 13 juli
    Trollungen 14 juli
    rorrac 21 juli
    Anna.123 21 juli
    bruden från småland 4 augusti

• discodivan

anna 123
    vad e för klänning

•  bruden från småland

Jag har inte börjat titta än men jag ska *S* kanske på fredag eller tisd, onsd nästa vecka tänkte kolla papper till inbjudningarna samtidigt.

ska ni ha samma färger på inbjudan,vigsel & festprog??

• Anna.123

discodivan: Det är av märket D´Zage nr D9544. Den finns på nätet. Beställde den i bröllopsbutiken, ville ha sjöjungfrumodell men hittade ingen som jag fastnade för i butiken, men denna tror jag blir jättebra.

Hurdana klänningar vill ni andra ha?

•  bruden från småland

discodivan

smart :) jag vet vilket format jag ska ha på korten men inte vilen färg hoppas jag få med mej min kära sambo in till stan

• discodivan

jag har bilder på alla mina på samma länk...

Svar på tråden Bröllop i Kalmar (med omnejd) sommaren 2007!