• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

MIndre och Freijs! Hur har pappersmuffandet gått? Några spår?!?!?

• Liten med Mindre

Nej, inga spår än. Varje besök på damrummet är nervförstörande. Kommer behöva hela helgen att hämta mig - oavsett resultat.

Frejis? Hur går det? Lyckas du förtränga några symptom?
    ;)

• Liten med Mindre

Förresten - om ni funderat på vad som händer om man häller för mycket flytande tvättmedel i en liten tvättmaskin, så kan ni sluta fundera.

SKUM SKUM SKUM

Och allt skum gör att vattnet inte rinner ut som det ska. Det rinner ut genom tvättmedelsfacket och ut på badrumsgolvet. Och badrumsgolvet blir riktigt rent (även under tvättmaskinen) när du väl torkat upp allt vatten.

Och tvätten blir nästan skumfri om du kör några extra sköljprogram och centrifugerar lite.

*skäms* Kände mig så ynklig igår.

• nenne78

mindre
    oohaahahahaha! Det har hänt mig med, fast med en diskmaskin på ett äldreboende och alla muppar satt och glodde stumma när jag sprang runt med moppen som en vettvilling...

• nenne78

Men det känns tryggt att du fått uppleva det hemma också, så att man slipper fundera om golvet verkligen blir rent av Ariel Color.

• Liten med Mindre

OK, i valet mellan tvättmaskin i kaklat badrum, och diskmaskin i köket väljer jag helt klart tvättmaskin och badrum för skumtestet.

Nu rann i alla fall allt vatten ner mot golvbrunnen, så det var ju inte så farligt. Mest pinsamt klumpigt.

• nenne78

hihi, kanske det. Men där var det plastgolv så det var ingen fara. Men det blir MYCKET SKUM!

• nenne78

å så slutar det aldrig utan bara fortsätter. Värsta Ibizapartyt.

• mugglesfan

Själv tog jag ut en plastburk full med falukorv och tomatsås ur micron igår (uppvärmd ugnsbakad falukorv). Burken var varm så jag höll försiktigt i 2 hörn. Burken vek sig varvid jag tappade den och tomatsås över hela köket! I taket, på fönstret, på gardinerna, på golvet, på köksluckorna, på kaklet och köksbordet och på mannen... Det enda som klarade sig någorlunda var jag själv. SUCK. Tog en stund att torka upp... Jag SVOR över mig själv. Varför vara så otålig och inte vänta tills burken svalnat något???????

Idag ska jag springa på möten hela dagen men jag håller tummarna stenhårt Mindre. Jag tror det är ngt på gång!!!

• nenne78

wwweeeh mindre - hoppas, hoppas, hoppas!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???