• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

A.M underbart att du är här och hänger när man behöver dig som mest
    Super med alla tips, inte bara för mig antar jag!
    Allt som är bra att veta, kasta ur dig o fortsätt, men jag har en ganska sparsmakad stil. Klassisk, så som sagt, ingenting med gulligheter på!

• Bröllopstokiig

Dax för lunch!

• BrudSommar2006

Nallar kan jag nästan stå ut med, då tycker jag att allt i rosa och ljusblått är värre. Vill man inte ha allt i de färgerna så minskar utbudet drastiskt. Sedan blir jag irriterad på alla käcka engelska uttryck de trycker dit på allt. Den lille blir knappast gladare av det och själv har jag svårt för det.

• start september

Ett litet symptom ca 7 dagar före BIM - lite konstiga stickningar i korsryggen. Kanske är det för att jag idag har det lite lugnare på jobbet och hinner känna efter...

Är nyfiken på rapport från FruL!

• start september

Hälsade på bebis på lunchen - de är ju jättesöta. Pratade dessutom med (manlig) kollega som fick barn härom, barnet sover max 30 min i streck och hans fru har fått mjölkstockning. Jag är så avundsjuk så det borde synas på mig!

• Snart så....

Helluuuuu brudar,

Nu har jag varit hos båfe kiro och på sös. Sambon följde med till sös vilket han var överlycklig för. Idag fick jag göra vanligt UL och det låg en tarm ivägen för att se. Efter lite brutal behandlig av min mage (få bort tarmen) så såg hon myomet som INTE hade växt!! Så himla skönt!!
    Pga av både envis tarm och myom så såg vi Kick´n ibland. Levde verkligen upp till sitt smeknamn KICK`N hahahahah
    Sparkade & slog med armar & ben HELA tiden så kunde inte få nått nytt foto. Sambon är helt övertygad om att babyn helt klart ska bli kickboxare :D
    Är även längre gången än jag trott, 11+3 och inte 11+0. Kick´n var ca 5 cm stor nu.
    Så allt är bara prima och nu är det bara vänta till KUBBen nästa vecka.

• Snart så....

Måste även säga att jag nästan började grina när jag var på sös. Mötte en sprudlade glad nybliven pappa med en tom bilbarnstol+massa andra saker. Han var påväg in och hämta hem mamma+barn.

Fullan, ska kolla av mailen när jag kommer hem. Sååå roligt att du får se Boris idag, hoppas du skriver en rad om det här :)
    Kram

Mindre, gissa om jag håller alla tummar och tår för dig. Hoppas, hoppas hooooppaaaas på ett pluss!!! :)

Frejis, dumma dumma tant att dyka upp

• Liten med Mindre

Vad skoj att kick'n var i gång Snartis. :) Så att pappa fick se lite också.

Längtar sååå till den dagen det händer oss.

Vad sa kiropraktorn om att behandla gravid? Nyfiken...

• Liten med Mindre

Angående babymöber/detaljer så skulle jag nog också helst föredra nalle- och rosettfritt. Fast om någon är snäll nog att låna ut sånt gratis så kvittar det nog vad det är dekorerat med. Nästan i alla fall. :)

• Bröllopstokiig

Underbart Snartis, skönt att det inte vuxit i allafall, myomet då
    Så Kick'n levde runt som vanligt, härligt! Och så är du längre än vad du trodde, misstänkte nästan att du skulle komma tillbaka och skriva ngt sånt, för det gjorde ju jag
    Glad för din skulle gumman!

Nepp, jag säger hellre NYTT än massa fula nallar, rosetter och annat på svengelsa eller så. Jag är extrem, jag vet

Mjölkstockning, aj aj aj, det har min kompis just fått och hon har fått antibiotika nu. Stackaren, vill inte ens ta emot mig på besök för hon känner sig så risig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???