• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Hej Sweet!
    japp jag är här. brukar läsa allt som skrivs men har inte haft så mycket tid att "kontribuera" själv :)

När BIMar du Sweetan?

• Snart så....

Runt lunchtid tror jag frullan hade tid. Har sms:at henne, se om jag får svar

• sweetstreet

Cicci
    håller med dig! Är inte heller överförtjust över alla "barnmönster" som envisas att finnas överallt på barnprylar. Vissa kan vara lite gulligt tycker jag på typ kläder (för de är ju väldigt utbytbara!!) men på möbler och vagnar etc som man faktiskt ska ha ganska "länge" är det klart bättre med mer snyggt och neutralt!.

Fast bor man i USA är det svårt med detta. För här är folk galet inne på babyrosa och babyblått i kombination med diverse pluttinuttiga mönster, rosetter, volanger (om det är tjejgrejer alltså) och nallar och annat sockersött till bebisar.
    Ojojoj!

• sweetstreet

Bra Snartis! Hoppas du får svar snart!

• sweetstreet

Oj Moppy, det är lååååångt kvar till min BIM. Jag går och väntart på ÄL som kanske kommer om någon vecka eller så.

Fast just för tillfället känns det t o m skönt att det är ett tag kvar. Har liksom försökt att sluta fixera så inihelvete på detta med barnproduktionen just nu, och då är det skönt att vara en bit från ÄL. Man går ju iallafall inte runt och nojar nu utan kan bara tänka att "jaja det är ju ändå långt till ÄL så jag behöver kanske inte fundera på detta än". Och det är skönt! :)

• sweetstreet

Och självklart ska vi väl komma upp i 12 000 inlägg! Det tror jag säkert kommer gå!! :) :D :D :D :D :)

• Moppy

ja jag har ju precis haft/har ÄL (fick böj igår) så nu börjar väntan... har kort mellan ÄL och mens (10-12 dgr) så nästa torsdag får jag börja kika efter tanten.

tror dock inte att det tagit sig denna ggr. vi började för tidigt i cykeln eftersom ÄL kom sent denna ggr. ja ja nästa ggr....

• Snart så....

Har just fått en stor kasse med varuprover som blev över :)
    hårtoning (min färg)
    scahmpoo
    spray
    diskmedel för diskmaskin
    bilschampo

Alltid roligt med gratis produkter :D :D

• Bröllopstokiig

Najs med varuprover. Jag smsade för snart en timme sedan till FruLlan men jag har inte fått svar. Men hon är kanske inte tillgänglig!?
    Klart man blir lite orolig när man har väntat på att hon sprudlande glad skulle avlägga rapport om sitt vul!

• Snart så....

Jag har inte heller fått svar men hon skulle ju till stallet idag så hon kanske åkte direkt dit?? Där brukar det ju ta ca 3 timmar...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???