• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

honungsjohanna
    räds inte vår interna attidyd, häng på bara!

• nenne78

sweetie
    hur är läget over there?

• nenne78

är det dags att spräcka 12000gränsen redan ikväll??

• sweetstreet

Äsch Honungsjohanna! Det är alltid välkommet med nytt folk i tråden!!! :)

Se bara på t ex Page och Victory. De halkade ju in på tråden "lite senare" och nu är de ju också "en del av oss" härinne.

Själv var jag inte heller med från allra första bröjan utna tror jag läste den lite mest i början (i tysthet) innan jag hoppade in.

Kul att se att flera försöker där ute. Och visst är det skönt att veta att man itne är helt ensam i sin strävan och sina hittills (för min del) ofruktsamma försök...!

• sweetstreet

Nenne!!!!
    SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!

Twelve thousand here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Fast jag måste jobba en hel del idag också. Så jag ska försöka vara produktiv emellanåt!!!!!! :)

• Vänner-fan

Självklart kan du det! Själv är jag ju inte så flitig skribent som många andra här, men alla som inte bara kommer in och ropar ut att de plussat och sen försvinner igen, är välkomna att joina med tips, idéer, nojor, skratt, gråt etc.

Var i landet bor du och hur gammal är du (om du känner för att berätta)?

• sweetstreet

Hur är läget själv Nenne??

Har du hämtat dig efter brunchens pannkakor och muffins?!?!?!??!

• nenne78

ja herregud, jag kom inte med förrän i oktober, november! Du är mer än välkommen honungsjohanna!

sweetstreet
    umpaumpa fallerallera! *bonkar (!) på bongotrumman*

• sweetstreet

Ja vi har ju en lista (Koko basar över den) där man kan se våra nick,ålder och ort man bor på.

Om du känner för det kan du ju lämna lite uppgifter till Maestro Koko så dirigerar hon säkert in de på listan?

Men kanske vill du vara lite mer anonym ett tag till?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???