• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

He he he he, jag tror ju du är gravid redan nu, så igentligen kan jag vänta till du fått det bekräftat på stickan. Ganska säker denna gången och det säger jag inte ofta.

• Snart så....

Mindre, använd CB eller något annat BRA test när du kollar. Skulle lita mer på CB än tex Mirres

• Liten med Mindre

Det har legat 2 CB i skåpet sen nyår, när vi "slapp" testa. Ej digital, men det får gå ändå.

(Förstår inte riktigt - maken fick välja test, och han som är datanörd valde inte kartongen det stod "digital" på? Mysko? :? Kanhända kändes det pinsamt, och han plockade närmaste och billigaste. :D )

• BrudSommar2006

Mindre, det är helt rätt, ingen idé att testa för tidigt. Men det är oliiidligt, jag stååår inte uuut!!!

• Liten med Mindre

Hmm...undrar förresten om Nenne och Sweet tänker göra en insats och ta oss över 12000 före nya tråden? Dags att vi andra sätter fart annars. Ett dygn kvar eller nåt väl?

• Moppy

vad händer efter 12000? får vi en ny tråd då?
    Var är fruL??

• Bröllopstokiig

Jag undrar med vad Fullan är, man bli orolig att ngt inte var bra när hon inte hör av sig!

• Moppy

Cicci - har inte ni hennes mobil? kanske kan skicka sms?

• Bröllopstokiig

Jag har just skickat ett sms till henne!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???