Morning Girls!
NEJ inte mens för dig Frejis gumman! Fy vad tråkigt, nu blir jag ju jätte ledsen. Men vi får se det positiva att du och Koko kommer få IVF och ni får säkert söta tvillingar båda 2, någon måste ju få det enligt statistiken och jag tror på er. Dessutom kommer vi andra, precis som AM, vara kvar här för stöttning!!
KRAM TILL DIG GUMMAN!
Mindre, jag tror fan att du har lyckats, det känns så i mig... Kommer i håg att A.M sa att jag måste vara gravid, innan jag ens hade testat och det var jag ju, så nu kör jag den varianten på dig!
Håller verkligen tummarna för dig!
Här har en liten liten liten kula dykt upp !!!! Stod och drog in magen i morse framför spegel, men den nedre delen vill inte åka in
Ha ha, sa jag inte att den skulle komma poff, bara för att jag ska till BM på torsdag. Men men jag går ju inte upp i vikt i af... så får kolla den biten i stället...
Vilket strålande väder vi har i Stockholm i dag, jag blir så glad när solen skiner från en klarblå himmel! Pigg & Glad! TJOHOOO.
Frullan, nu vet jag att du antagligen inte ser detta innan ditt vul, men jag önskar dig allt lycka till nu!
Likaså till Snartis gumman som ska till sös! LYCKA TILL, det är underbart att se sina bebisar!