• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

haha, ja det var iofs svårt att få en syl i vädret men jag brukar avvakta några gånger sen har de ingen chans. Så om några träffar sisådär har jag nog tagit över konversationen helt åt mig själv och alla alter egon*mooahahahaha*

• Vänner-fan

Mitt inlägg kom lite sent, det var till honungsjohanna.

Så man får skriva snopp här? Jag var inte säker... Aha, intressant Sweet, med det om navelsträngen!

• Vänner-fan

Ihhhhh, vad ni skriver! Vad kul, när jag väl är här inne brukar det vara så dött annars!

• sweetstreet

HÄRLIGT Nenne!!!!!!!!!

Keep on rock'n baby!!!!
    Håll takten och börja the countdown mot tolvan!!! :)

• nenne78

synd om det syntes en snopp men det blev en tjej... med en lång... läpp.

• Snart så....

Just det ja *skäms*, Muggles boken heter Gravid vecka för vecka av Gitte Dencker

• nenne78

ska vi verkligen hinna? När släcks tråden???

• sweetstreet

Ja jag var lite orolig när jag klickat på "posta" för jag kom på att jag skrivit snopp. Och tänkte Fa-n nu blir det säkert censurerat. Men det gick in!! :)

• nenne78

å fan jag tyckte att det var nyss som frullan bytte namn på tråden... *slår mig för pannan* tiden går så ruggigt fort!

Hej snartis! har du landat från åsynen av Bruce Lee än?

• sweetstreet

Jag tror vi hinner!
    *nickar taktfast*

Vi får vl helt enkelt ligga i ordentligt!!!

Om inte annat får man väl köra en av sina berömda monologer här inne ikväll när ni har nattinatti i Sverige...! :? :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???