• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Vänner-fan

Åh, ja jag älskar att åka på spa! Men har bara varit på Lundsbrunn och Varbers kurort innan. Och på underbara Hagabadet här i stan, men där sover man ju inte över. Alla behandlingar och baden och träningen och goda maten... Mmmm, härligt!

• nenne78

min man vill inte äta pannkakor, han tycker inte det är riktig mat. Å kravet han hade förut var att han skulle fria när jag lagade lika goda pannkakor som hans farmor. Men eftersom jag aldrig fick en chans så är det förklaringen till att det tog 11 år för honom. Sen spöade jag skiten ur 'an så att han kom ner på knä. Nåt sånt. Lite överdrivet kanske.

• honungsjohanna

Oj, här går det undan! Jag var kort i badkaret och fem minuter senare har ni producerat fyra nya sidor. Respekt!

Kort presentation av mig:

Jag är 36 år och bor i den delen av landet som kallas Tyskland, i Berlin närmare bestämt. För tillfället är jag mellan jobb och vikarierar som hemmafru. Fast jag varken städar eller lagar mat.
    Min man är tysk och han har ingen snopp utan en svans som det heter på tyska.

Jag tycker också att snopp är något som små pojkar har. På svenska föredrar jag, hm, jag vet inte vad man ska kalla det manliga könsorganet? K-ordet är så brutalt. Jag brukar direktöversätta tyska ord till svenska, så kanske ska jag börja kalla den svans på svenska med?

• sweetstreet

Äsch nu måste jag jobba lite

• Vänner-fan

Ha ha, Nenne, precis så tycker min make också om pannkakor! Inte riktig mat! Men med äppelmos på i stället för sylt och grädde blir det väl lite mer matigt ändå! Hörni, jag tror jag får gå och blanda till en smet. Eller, vi har nog ingen röd mjölk hemma. Det funkar inte med lättmjölk väl?

• Vänner-fan

honungsjohanna, har ni bott länge i Berlin? Trivs du där?

• sweetstreet

Hahaha! Måste bara säga att jag tycker det lät jättekul med svans!!!! :D :D :D :D

• Moppy

Svans? Ha, ha!! Så roligt! Tyskar alltså ;)

Det sjuka tycker jag är att man kan HETA snopp, ja alltså Dick, Snorre etc. Finns det något tyskt snoppnamn?!

• Snart så....

jooohooodååå det går visst med lätt-mjölk

• sweetstreet

Har tyska vänner. Nu msåte jag fråga de om det inte kan bli försväxling om man säger typ "hunden viftade på svansen" :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???