• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

vifta med svansen!!!!!!!!!!!!!!

• Vänner-fan

Och smör har vi inte heller hemma... Suck, i så fall måste jag gå och handla. I hate... Har dessutom nattlinne och morgonrock på mig och måste i så fall byta om.

• sweetstreet

MEn jag skulle ju jobba ju!!!!!!!!!!!!!!

Skäms sweetan!!!!
    Gå nu genast tillbaks till centrifugen!!!!!!
    *drar mig själv i armen*

• Vänner-fan

Sweet, förstår om du har svårt att ta dig härifrån. Sån här aktivitet brukar det inte vara här inne såhär dags!

• Vänner-fan

Och vilken centrifug pratar vi om? Den i trådstarten???

• nenne78

haha sweetstreet! Jag såg inte att du skrev samma... fast lite mer utförligt. *fniss* han brukar vifta med den när jag kommer hem. Glad att se mig?!?!

• Moppy

HA HA, det ska jag säga till min man - Kom hit och vifta lite med svansen hos matte! :)

• Snart så....

nu är det inte många inlägg till 12000 :D

• honungsjohanna

Jag vet inte om det finns något namn på tyska snoppar. Ska fråga min man när han kommer hem, fast han har inget. Det vet jag.
    Och ang. förväxlingar: Det beror på om man blandar teman hej vilt t.ex. om man pratar om hundens svans och snopp samtidigt. Då får man tydliggöra vilken svans man egentligen pratar om.
    Svans är förresten motsvarigheten till k*k. Pimmel är ungefär som snopp, alltså snällare.

Jag har bott i Berlin sedan 1999. I Tyskland sedan 1996 - oj, det är 11 år sedan jag flyttade från Sverige! Jag är "hemma" ganska ofta för att hälsa på familjen, men jag trivs jätte bra här.

Jag läser emellertid hellre svenska graviditetsforum än tyska, eftersom inställningen här till graviditet och barnuppfostran skiljer sig ganska mycket från den svenska, som jag gillar bättre. Dessutom håller det min svenska lite up to date. Pratar annars bara tyska.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???