• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag tror inget händer efter just 12000 men trådarna här på BT får bara finnas i 3 månader fråmn starrt. Och det har gått ytterligare 3 månader nu sista januari (tror jag det är) så då lär tråden nog stängas ner. SÅ vi måste be FruLLan att göra en ny innan så vi snabbt kan flytta oss dit!!!

• Snart så....

Moppy, det är nog en magisk gräns som vi vill komma till innan tråden stängs och frullan kan skapa en ny innan hon åker på smekmånad

• sweetstreet

Tror många ville att man skulle ta bort ordet gravid i trådnamnet eftersom det fortfarande "stör" jobbsurfningen... :D

• Snart så....

usch gillar verkligen inte laptops!!! grrr vår mus är pajj så tar eviiiiigheeeeteeeer att scrolla oc skriva inlägg

• Moppy

Jag röstar för att vi INTE har order GRAVID i trådtiteln. Det skulle underlätta för oss som jobbar i öppna kontorslandskap!!

• sweetstreet

Jag gillar K*K!!!!!!!!!!!!

Alltså inte bara själva DEN, men även ordet. Faktsikt.
    Känns lite sådär "riktigt". Och iallafall passar det bättree än just snopp. Tycker jag då alltså... :?

• sweetstreet

Oj mitt inlägg ser jätteskumt ut där det hamnade.... Men jag var inne i "snopp-debatten".... :o

• Moppy

Men är inte k*k ett skällsord egentligen?! det heter väl inte det enligt svenska akademin, typ?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???