• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

sticker inte hon typ i helgen??
    Buuuhuuu alla verkar ha resor inplanerade, får kanske en helg i Sälen om jag har tur. Bara inte magen hinner växa för mkt tills dess

• Moppy

där är det väl hederliga penis som gäller, i svenska akademins ordbok vill säga?! usch där kan man snacka om tråkigt ord!

• nenne78

sälen är ju inte fy skam Om du åker med liftkortsbussen och det sitter en man i sina bästa år med tagelhår så säg hej, det är min pappa

• Vänner-fan

Snart så,
    Nej, jag har ingen resa inplanerad. Mer än en spa-helg till Smögens havsbad med några kompisar. Eller det är egentligen inte ens en helg, utan lö-sö. Nån som har varit där?

• nenne78

eller inte "hej det är min pappa".. ah dessa syftningsfel...

• Snart så....

nu är det dags för MAAAAT :D
    ska fixa plättar, måste vara kick´n som vill ha det hahaha eller iallafall spökar med hormonerna så man vill stå så länge i köket

• Snart så....

Vänner, har inte varit där men mkt i smögen på sommaren :)
    Har ju landställe i Fjällbacka

• Snart så....

Nenne, ??? dricker du vin? :D
    Men inget är klart än så får väl längta vidare efter en resa

• Vänner-fan

Åhhhh, vad gott med plättar! DET vill jag också ha!! Men har ingen plättlagg... Orkar jag göra pannkakor??? Kanske...

Fick förresten de två fina tipsen av maken när han kom hem och fick äta min hm... rösti i söndags att vi ju har en finfin assistent som snabbt och lätt river alla sorters potatia och grönsaker (så behöver jag inte riva mig) och att röstin nog hade varit lättare att vända om jag haft lite mer olja i pannan. Hmmm. Kanske ligger nåt i det...

• nenne78

hhaha, näe jag dricker inte vin. Just nu. Jag jobbar... pawh riktitt! Lite disträ...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???