Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Är ju alltid tryggt att veta att deppmanteln finns här! För den finns väl fortfarande kvar??????

Vi borde verkligen byta ut glöggkranen nu mot något lite mer vårigt! :)

• sweetstreet

Wooooooooöööööööw Nenne!

Ska´ru tvätta kalsonger????????? ;)

Passa på o sniffa extra mycket då! Kanskekanskekanske hör du till den där omtalade minoritetsgruppen....???? ;) ;) ;)

• sweetstreet

Hehehehe Nenne :D :D :D
    Läste först fel i ditt inlägg om instrumenten...

"hängkukarna" tänkte jag, det vore VERKLIGEN skumt om du hade egna sådana!!!!! :o :o :D :D :D

• sweetstreet

Jodå FruLLis jag fattade jag med.
    Än har man ju lååååångt kvar till amningskoman!

• Meddelande borttaget
  • sweetstreet

OJ Jag fastnade i filtret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Jag får skriva om.
    På tal om K'kar så fick jag veta igår att i stort sett alla män här i USA är omskurna!!!!!! Hade ingen aning om det. Visste ni det?

Jag trodde att fler var det med tanke på religion och kultur (t ex fler judar) men även kristna män är omskurna här.

• sweetstreet

Men min man berättade att de haft en diskussion på hans jobb ang omskärelse och han insåg snart att han inte ville berätta att han inte var omskuren. Här anses det tydligen som superäckligt!!!!!!

• sweetstreet

Haha! Jag brukar kalla den för "sovsäcken"!!! :)

För det är ju inne i den k'ken sover och vilar liksom.... :?

• sweetstreet

Men alltså, jag hde inte trott att i stort sett 100% av alla amerikanska män är omskurna!

DET kom som en överraskning faktiskt.
    Känner mig heeelt obildad.

Och framförallt hade jag inte fattat att den almänna bilden här är att förhud är "discusting". Ett "cancerhudveck fullt med skit" typ....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???