Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

sorry disgusting menar jag! Inte någon discus kastning.... ;)

• sweetstreet

Precis vad jag tycker!!!!

Men jag tror bara det är en typsik sådan där "kulturell" skillnad. Även om männen här skulle tvätt sig ordentligt i alla veck, så tror jag att synen är sådan på mule-sovsäcken att man helt eneklt uppfattar den som äcklig. Helt oanvändbar och onödig som bara är i vägen och kan framkalla sjukdomar. Eller nå´t sån´t.

• sweetstreet

Men Nenne är du kvar här???
    Skulle du inte tvätta????????????? ;)

• sweetstreet

Ta´t lugnt med tvätten nu Nenne!!!!!! :)

• sweetstreet

Haha FruLLis!

Så Nenne kanske inte alls skulle tvätta ikväll. Bara en förevänding. Egentligen skulle hon hem för att hoppa på Gävle-bocken!!!!!! :)

• sweetstreet

Jag försöker också jobba, men tittar in lite på tråden då o då eftersom det är bra mycket roligare. Visserligen ökar det min ångest. Och nu snackar jag inte barnångest, utan den mer akuta jobbångesten över allt jag ska hinna få iordning (= skriva) innan min dead line nästa vecka. Ser en helg fylld av skrivjobb framför mig.... :(

• sweetstreet

Undrar om den här knasiga bredden på sidan ändras när vi "vänder blad"?????

• sweetstreet

Eller kommer den fortsätta såhär????

• sweetstreet

Nej visst är det hemskt!

Försöker vara produktiv men ibland är det svårt som jag vet inte vad...

Har en viss benägenhet att "låsa mig" när det tornar upp sig alltför mycket jobb. Massvis med "lösa trådar" som ska knytas ihop, men man vet inte i vilken ände man ska börja!

• sweetstreet

Känner hur min stressnivå liksom ökat gradvis dag för dag den senaste veckan. Usch det ska bli sååå skönt när man lämnat ifrån sig detta! Men så är det ju alltid med dead lines.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???