När märker man av att man är...GRAVID???
Vill även passa på att skicka lite fler kramar till Snartis!
Hoppas nu att du kan ta det lugnt och inte stressa upp dig för mycket! Även om jag förstår att det måste var jättesvårt att inte oroa sig.
Vill även passa på att skicka lite fler kramar till Snartis!
Hoppas nu att du kan ta det lugnt och inte stressa upp dig för mycket! Även om jag förstår att det måste var jättesvårt att inte oroa sig.
Förresten tjejer en annan fråga:
Var fasen är MOPPY???????????????
Känns som en eeeeevighet sedan jag såg henne i tråden. Är hon bortrest??
Eller har jag bara lyckats missa henne för att det skrivs så ofantligt mycket i tråden?
MOPPY HAAAALLLÅÅÅÅÅ!!!!!
Om du är där ute kanske du kan titta hit och ge tt litet livstecken ifrån dig???? :)
Tja, den kan var lite sen gssar jag. Den böjen borde kommit igår eller i förrgår. Ska testa idag också Kanske kommer den idag?
Men jag blev orolig bara för att
1) jag är allämnt jädrigt nojjig nu beträffande detta med barnverkstan...
2) Jag trodde ÄLen skulle komma tidigare när man knaprade rr (så jag blev rädd att jag missat den)
Men vi får se som sagt.
Ang ert 6-ande så kan det ju som sagt mycket väl ha blivit något denna gången!!!!! Hoppas o håller tummar! :)
Hejsan Skoter!
Kul att du vill hänga med oss! :)
Har ingen erfarenhet av spiral men det finns säkert någon som vet något!
Pirr!
Härligt att du är tillbaks i tråden! Jag tycker ni gör rätt som kör vidare och inväntar svar från läkaren. :)
Nej tyvärr har jag itne hittat böjen än!1111 :( :( :( :(
Kanske är man en ägglös höna denna månaden?!???
Jag har två stickor kvar att testa med. Ska se om det verkar dyka upp något , annars får jag väl handla ett nytt test. Buhu! Men tänker ändå inte fortsätta leta längre än till oh med helgen. Då har jag letat i 2(!!!!!) veckor och det får banne mig vara nog!
På mina stickor står det att det bästa är att kissa mellan 8-20, alltså helst inte morgonurinet. Har ingen anng om varför.
Jag har kissat från allt mellan "mitt på dagen-tidig em till kvällen runt 20. Beror helt på hur dagen sett ut. Helst ska man väl försöka testa samma tid varje dag, men det ha inte alls gått för mig.
Om jag kissar när jag går upp och sedan kan hålla mig till lunch så har det gått 4 timmar (minst) så för mig brukar det inte vara något problem. Men det står på min förpackning att OM man har svårt att hålla sig 4 timmar kan man försöka med morgonurinet. Så Pirr, kanske får du försöka hålla dig till lite senare på morognen, eller vakna till redan vid 5???? ;)
september
Kul att du har BIm om inte alltför länge! Håller tummarna! Stick i magen ska ju enligt flera plussare här vara något plussitivt! :)
Kul att du "nös ut" kopparspiralen!!!! :)
Kom då bara automatiskt att tänka på Izzies inlägg om nässprej för att öka chanserna för graviditet!!!!! ;)
Kanske hänger det ihop ändå?!?!?!??
Om man nu NYSER ut sin spiral så är det kanske möjligt att användning av nässprej verkligen kan öka ens fertilitet?!!!!! :D :D :D :D :D
Tack september!
Jo jag ska fortsätta leta.
Hahaha! :D Ja det vore något det, att gå in på FL och ge de tipset om att nysa rejält! Och sedan spreja nässprej!!!!! ;)
Sov gott!
Sweetan in i tråden igen (pausar i jobbandet)
Alltså jag har inte hitat mitt ägg!!!!!!!! :o :o :o
Börjar allvarligt tro att det släppte när jag inte hade koll på det.
Och det innebär kanske att denna månad är helkörd!!!!!!!!!! :(