Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Nej jag veeeet. man ska inte bli desperat eller deppad eller få en massa analytiska nojjor.
    Men det är ju så svårt att låta bli.

Hm, kanske är det ändå idé att lägga ner detta ett tag? Fast å andra sidan så kanske man ångrar sig då när man återupptar det hela och ändå (säkert) hamnar i exakt samma situation igen...

Jaja, vi får se. Efter denna månad kanske jag kommer att försöka vara innne mindre i tråden för att se om det hjälper för "avfokuseringen".
    Ja, jag tänker ungefär som Moppy gjorde nu under julledigheten! :)

Men det är så svårt att vara härifrån för det händer ju så mycket i tråden och ni är ju alla så kul och halv(hel?)galna personer!!!! :D

Så vi får väl se hur det blir.

• sweetstreet

Haha!

Kanske måste man först "avprogrammeras" för att lyckas hålla sig härifrån

"hej jag heter Sweetstreet och jag är BT-beroende"

Eller snarare kasnke "gravidtrådsberoende".... ;)

• sweetstreet

Ja FruLLan o Nenne!
    Tur ni finns ändå!!!!! Känner mig faktistk på lite bättre humör redan nu än inann jag surfade in här och bärjade min klagosång.

Men som sagt, humörsvängingarna nuförtiden börjar ju likna bungy jump från Empire state...

• sweetstreet

Men Nenne!
    Det är ju skönt att höra att han klickar med vaniljsåsen i musen och inte enbart i din tårta med dina berömda cake toppers!!! :D :D :D

• sweetstreet

Jag tror att minman är jätteledsen också, men jag har definitvt MYCKET värre humörsvängningar så det märks nog mer på mig.... Hu! Stackars omgivning.

Eller snarare stackars honom, för just de här svängningarna försöker jag vekigen undertrycka på jobbet.

Ja det förstås, stackars ER ocks¨å, för ni får er ju en släng av sleven titt som tätt ni med! :?

• sweetstreet

Nenne du får bara se till att inte bjuda på tårtan till alla de där kvinnorna som blir gravida av att tvätta kallingar!!!

De kanske alla skulle bli på smällen då! Jag menar en tårta med sådan vaniljsås och med sådana cake toppers. Vad annat kan man vänta????? ;)

• sweetstreet

Jo jag fattar.
    Kanske är det lite så för mig med. Eller VAR. Nu känner jag mig verkigen superdeppig när mensen kommer oavsett vilka reaktioner det är här inne på tråden.

Så nu tror jag min stress över andras plus liksom har tagit över.
    Vet att det är superdumt, men det är svårt att styra över.

• sweetstreet

Nenne!

Detta med att äta din tårta, är det likställt med oralsex då????????? :O :O :?

• sweetstreet

8000 passerades tidigare idag. Då sov Sweetan så det fixade dagspasset alldeles själva.
    Vet inte om du var med Nenne?

Jag har totalt glömt at hurra för denna milstolpe i tråden eftersom jag varit så deppig under dagen.

Men nu när humöret svängtlite (igen!) så ska jag passa på:

HURRRRRAAAAA!!!! *Glitterblåsintrument puttrar o tutar i bakgrunden*
    :)

• sweetstreet

Ta´t lugnt FruLLan,

tror inte jag lämnar in min avskedsansökan än. ;)

Men mina funderingar är liksom mest lite åt det hållet att jag kanske ska ta det lite lugnare med tråden nästa månad, om detta inte fungerade denna.

Men som sagt, det är bara funderingar just nu i min nattsvarta ÄL-jakt. Vi får väl se hur det blir när man står där med Röda tanten flåsande i hälarna och man känner att man bara MÅSTE få avreagera sig OCH få tröst - samtidigt!!!!! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???