Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Tja, för mig är nog den trista Svensson-trallen bäst. Du vet "lagom mycket". Är som du också; att om man har ingenting att göra blir det suuupersegt och då är det jobbigt at ta itu med även de små sakerna. och då kan man bli stressad av att man inget har att göra.
    Men när det är alltför mycket "lösa trådar" har jag svårt att bestämma mig för i vilken ända jag ska börja nysta.

Bäst är när man har ganska mycket att göra, men man vet ungefär hur man ska gå till väga med allt!

Just nu känns det lite som att när jag vänder upp en sten för att kolla vad som är där under så öppnar sig ett hel universum! Och när man tittar upp inser man att man står på en stenstrand och att det är ett universum under varje sten!!!!!

Och då måste man ju bestämma sig för vilka stenar man ska lyfta på. Och vilka universum man ska undersöka närmare.

ojoj vad flummigt det blev.... Sorry!
    ;)

• sweetstreet

Nope!

Ha en skön kväll FruLLan!!

Och tänk på att du du faktistk inte är ensam i hålan längre (Hålan i dubbel bemärkelse!!!).
    Du har ju Boris med dig som sällskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

• sweetstreet

September!
    Japp jag vänder på mina stenar!!!! :)

Kan även intyga att det INTE handlar om Nennes stenar som hon ska få se på UL!!! Nä, de får hon skramla med själv! :D

Vänner-fan,
    Kul att se dig inne på tråden igen!
    Och javisst är det svårt att hålla sig borta härifrån... :?

• sweetstreet

KUL att höra från dig Page!!!!
    Jo jag har saknat min nattkompis! :)

Men nu ska jag också gå och lägga mig. Ska väl försöka fixa fram en lupp så att vi kan gå på ÄL-jakt ihop! :)

Tror inte du måste vara superorolig för din vikt förresten. Vet ju inte hur mycket du väger, men jag tror att det handlar om att vara väldigt "underviktig" för att det ska vara en faktor till att man har svårt att bli gravid. Likaså så tror jag inte att lite övervikt spelar någon roll heller, utan det handlar nog om ganska många kilo upp resp ner.

• sweetstreet

JIPPIEEEEEE!!!! JEEEEHOOOOOOO! :) :) :)
    Jag har hittat mitt borttappade ägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag fick böjen idag!!!

Känns verkligen bra! :D

Fast jag undrar fortfarande varför mina flytningar hade ÄL-konsistens för en vecka sedan, men den försvann sedan, SÅ därför trodde jag att det var ngt mysko ju. Likaså lusten. Var jättek*t för en vecka sedan, men känner inte alls lika mycket nu. Så något var helt klart lite annorlunda denna månaden. Normalt brukar min lust vara på topp vid ÄL.

Men nu är det väl bara att köra på och hoppas på det bästa gissar jag!?!

Shit vad jag hoppas och önskar att det ska fungera denna månaden. Helt sanslöst faktiskt. Att man kan hoppas så mycket.... :?

• sweetstreet

Javisst blir man glad bara för böjen!
    Men denna månaden känns helt förvirrad eftersom jag ju trodde

1) att jag ahft ÄL för en dryg vecka sedan och missat den

2) att jag hade ÄL förra helge (för mina flytningar kändes precis sådär ÄLiga då

3) att jag kanske helt enkelt inte hade någon ÄL alls denna månad.

Så när jag tog den sista stickan igår blev jag verkigen överraskad.
    Tyvärr var mannen ute och svirade igårkväll-natt så det blev inget :(

Men vi sexade nu i morse istället. Hoppas det var ok. Vi hade ju faktiskt sex i torsdags också så egentligen borde det ju fungera om man tänker varannandagsprincipen...
    Men man blir ju lite nojjig med detta runt ÄL och vill helst ha sex varje dag för att "inte missa". Men vi får väl se hur det går nu.

Jag hoppas för alla er andra ÄL-systrar här inne också: Izzie, Syrran, Lapinette m fl! Det är alltid roligt att cykla tillsammans!!!!! :)

• sweetstreet

Moppy när BIMar du???? Är det snart?

• sweetstreet

Själv känns det som man har noll koll på BIM nu eftersom min ÄL var flera dagar sen. Gissar att hela min cykel liksom blev förskjuten nu, för visst räknar man dagarna från ÄL till mensen? De är väl i stort sett alltid konstanta eller hur är det nu igen med det där???

• sweetstreet

Usch nu måste jag ta itu med jobbet igen. Har haft en lugn morgon (förutom skumpandet i sängen då förstås...! :D ) och förmiddag men nu måste jag ta mig i kragen och få något gjort idag! Har INGEN lust med det. Längtar tills att jag är klar med detta och min dead line är över.

• sweetstreet

Åhå Moppy!

Då är det ju "bara" en vecka kvar till din BIM!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???