God morgon gils!
Gode tid vad det snöar, jag tog bilen till jobbet i morse och det var snorhalt ut! Jag slirade 2 gånger, hualigen, inte sköj. Min man sa innan jag gick att om jag smäller så åker vi dit och försäkringen kommer inte täcka eftersom vi har sommardäcken på... så jag var ganska nervös...
Snart så.... Jag undrar och funderade precis som du ag Moppys graviditet och tror med att det måste vara så att ägget fäste på onsdagen, 5 dagar efter ÄL. Annars är det ju lite konstigt med symptom o så, eftersom man inte känner ngt igentligen förrän ett par dagar efter ÄL.
Själv då: INGA symptom alls. Men jag vet att det inte har tagit denna månad till 99%, så det är väl inte så konstigt. Frågade en kollega på jobbet i går som ska ha barn 15/11 ag detta med ÄL, hon sa att det är 2 dagar man är "befruktningsduglig" och har man haft ÄL utslag på stickorna så kommer ägget efter 1-2 dagar och lever sen ca 12h. Spermierna kan överleva 5 dagar, men det är inte vanligt, normalt är 2 kanske 3 dagar.
Hur som helst, jag kommer inte ge upp hoppet förrän mensen kommer, det finns ju 1% chans att jag är gravid i och med att vi hade sex på kvällen efter ÄLstegringen (morgonen), he he he skam den som ger sig. Frågan är hur snabba simmare min man har och hur starka de är... kanske inte överlever lika fint som unga mäns, han är ju 37 bast... ja ja ja
ÅÅÅÅ varför kan man inte få känna ett litet litet symptim, så man får upp lite hopp om inte annat...
Mindre, kul att du hänger med på brunchen! Det ska bli sköj! Jag tycker vi kör på brunchen på mornington hotel, på nybrogatan om vi inte kommer fram till något bättre, billigt o bra rekommendationer.
Välkomna nya tjejerna!