• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Nix inga gravtest - jag känner absolut ingenting så jag har inga planer på att testa mig heller...
    JAg tänkte fortsätta hänga i tråden men jag ska inte köra med tester (inte ÄL-tester heller) denna månaden har jag bestämt.
    Herregud, vi har bara försökt 3 ggr och jag hade åtminstone turen att mensen kom igång med en gång efter p-pillren. Och om medel är att bli gravid efter 7 mån så har jag lååångt kvar innan jag behöver oroa mig (visst är jag rationell nu?!)
    Men jag tror helt enkelt inte att en blödning på 12 dagar är nidis. Jag tror faktiskt att det var en graviditet som inte blev ngt, det kändes annorlunda dagarna mellan ÄL och blödning (ont i äggisar mm) men allt sådant försvann sedan.

• mugglesfan

Jaha, här kommer man tillbaka och har saknat er och så försvinner ni... Typiskt. Får väl gå tillbaka till gamla tråden och läsa de sista 100 inläggen (som jag inte har hunnit uppdatera mig på) så länge...

• Snart så....

Nej då du är inte ensam, måste bara hinna jobba lite oxå :D

roligt att vara i Tyskland, hann du turista lite eller bara sitta i möta hela dagarna?

• Liten med Mindre

Borde jobba - vill inte. Fast jag har förstås inte så mycket nytt att skriva här heller.

UUUUUUUTRÅKAD!!!!!

Behöver ett nytt projekt att fundera och surfa över. Vad vore väl bättre än en liten bebis i magen???

Tyvärr har min avsmak efter choklad gått över också, sen vi var på chokladprovning. Så nu längtar jag efter godis när jag har tråkigt och är stressad över det. :( Det går ju att bli tjock på fler sätt.

• Liten med Mindre

Jag är väl inte pms:ig redan? 10 dar kvar ju!

• FruSofia

Hej på er!
    Nu har jag också hittat hit till den nya tråden Jag har bim den 11/11 och dagarna seeeegar sig fram.
    Såg ni hade diskussioner om CB äl test, hurvida de visade fel ibland. Jag tror faktiskt inte det! Inte om man får stegring en gång i månaden och har regelbunden mens. De gånger de ger positivt har man en LH ökning helt enkelt. Sen kan det vara så att man får positivt i många dagar och flera omgångar i en cykel, men då har man knas med ÄL där kroppen försöker släppa ägg men inte riktigt lyckas. Min teori/fakta!

• mugglesfan

Nej definitivt inte roligt i Tyskland. Stuttgart är en industristad och dessutom har jag nog varit där snart 50 ggr...
    Möte till kl 18.30, sedan ut på restaurang och äta stabbig tysk mat (blää) och "umgås" med bara gubbar och prata jobb. Tillbaks till hotellet, prata lite med maken, sova... Roligare kan man ha, tro mig!
    Dessutom missade jag ÄL el så har jag ingen ÄL denna månad. Har inte testat mig men har inte fått ngn aladåb och inga direkta flytningar heller som jag brukar.

• mugglesfan

VARFÖR blir det flirtiga gubbar hela tiden när jag skriver slutparantes, jobbigt... slinter jag med tangenterna tro

• Snart så....

FruSofia: Tror helt klart att det kan stämma som du säger. Jag har testat även dagen efter böj och då är böjjen borta så har själv inte råkat ut för det.

nu har det slutat snöa här men blåser mkt och solen tittar fram ibland. De lilla snö som kom har redan smält...

tiden kryper fram, måååånga dagar till BIM! Tur att det är halvdag på fredag :D

• Snart så....

Smilegubbarna kan dyka upp lite här och var på olika trådar utan mening har jag sett.

Aha sån tripp, inte roligt alls...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???