• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

God morgon tjejer!

En ytterligare teori som dök upp i mitt huvud igår när jag logiskt försökte förstå min 'befruktning' är att min 'mens' kan ha varit en nidbödning? Dvs ägget fäste på onsdagen och jag fick mens på tisdagen efter, dvs 6-7 dgr senare?

Ja ja, den som lever får se...

Kram för snöyriga Stockholm!

• Moppy

Kram FRÅN ska det givetvis vara...

• Moppy

Hörrni CicciL och Snart så.. när är er BIM? Så man vet när man ska hålla tummarna?

• Snart så....

CicciL: Fast jag tror inte att det är något, jaja det återstår att se. Vi har ju BIM helgen när vi ska ses, antingen jätteglad eller dränka sorgerna det återstår att se :D

Moppy: Ja det kan det väl ha varit men brukar inte nidis komma när ägget fäster? Fast jag har ingen aning egentligen??

• Snart så....

Hahah fick du svar på mitt inlägg tidigare?

Jag vet faktiskt inte riktigt efter förra mensen som kom tidigare så allt mellan 8-12 november. Har haft 28 dagar innan men då hade jag 26 dagar??

• Snart så....

Det är ju även Mugglesfan, mindre och Frusofia som borde ha runt den tiden oxå.

Blir en spännande helg :D

• Snart så....

Moppy, du var ju med i den gruppen tidigare :D

Fy vad det snöar, nu ska man ju vara hemma med varm choklad och kanelbullar, nerbäddad i soffar o titta på film

• Bröllopstokiig

Jag borde ha BIM den 9/11. Då är det dag 27, och det verkar som jag har lite kortare cykel nu... (så mellan 8/11 - 11/11). Fy fabian vad spännande..... ha ha kanske inte för mig då men för att se vad som händer med alla andra.
    Mitt ända symptom är att jag är ovanligt PIGG, helt sjukt, kunde inte somna så tidigt som jag brukar i går o sen vaknade jag av mig själv 06:30 i morse, hur normalt är det då????
    hahahahahaha (naaturligtvis vet jag att trötthet är symptom, så typiskt att jag är så tvärtom denna gången, inte ett ända litet tecken!!!)

Jag kommer def dränka mina sorger på brunchen!

• mugglesfan

Heeeeeeejjj! Tillbaka från Tyskland, hade ingen möjlighet att kolla in tråden under 2 dagars möte (bara gubbar, tråkigt!). Igår på Amsterdams flygplats surfade jag dock in med mobilen i nya tråden. Kunde dock inte göra inlägg för jag hade glömt mitt lösen till inloggningen (sker automatiskt på datorn)... Hade annars varit coolt att pröva!
    Kul med lite nytt folk i tråden och Moppy: fortsätt skriva om hinnsäckar och allt möjligt. Bara kul med nya insikter och ämnen!
    Jag har noll koll på min ÄL och BIM denna månad iom min konstiga 12-dagars blödning. Så jag har struntat i stickorna och tyvärr har det inte blivit mkt sex heller eftersom jag varit bortrest.

• Moppy

Mugglesfan: får jag fråga om du har gravtestat dig? Jag hade ju också en längre blödning än vanligt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???