• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Moppy

:D :D :D Precis!!!
    Jag kan tänka mig att proffsen i branchen kanske tycker att man är alldeles för planerande och beräknande med tanke på att det faktiskt inte riktigt går att planera på DET viset.

Men visst önskar man det gick... (suck)

• sweetstreet

Snart så,
    NÄ visst!!!

Fast å andra sidan verkar det ju som om många andra har fått till det just runt ÄL (före under o efter) och att detta resulterat i befruktning. Så helt fel är det nog inte??

• Moppy

Med andra ord ska man nog pöka hela tiden för att vara på säkra sidan eftersom det verkar variera när, var, hur man blir gravid...

Pust, stön, stånk...

• Snart så....

Moppy: Snälla kan du berätta för oss förvirrade hur det hänger ihop med dagarna för dig? Böjj, sex-dagar osv... men bara om du vill? typ böj på lördag, sex=lörd/sön/tors...

• Bröllopstokiig

Vad i hela friden, kan man bli gravid en vecka efter ÄL, det var ju inte riktigt vad jag trodde! Helt sjukt ju!
    Jaha, då skulle jag ju hoppat på honom i går då, trots att jag inte hade lust, men jag får väl se till att vara i bättre form till nästa gång kanske... Då kör jag varannan dag hela jäkla cykeln!
    Kan inte FATTA en vecka EFTER ÄL, *slår mig för pannan* men det går inte in!

• sweetstreet

En kollega berättade att de hade svårt att få barn och att de försökte rätt länge. Hon kollade ÄL med hjälp av att mäta tempen (klassiskt!). De höll ändå på hur länge som helst och försöte utan resultat och sedan sa de att nä nu är det sista gången vi prövar. Om det inte fungerar denna gången så får vi tänka om.
    Och just den ÄLen blev hennes man sjuk (influensa eller så tror jag) men hon åkte ändå hem på lunchen och lyckades pigga upp åtminstone vissa kroppsdelar på den stackars mannen som låg i 40 graders feber. Och tänk, just den gången lyckades de!!! :)
    Ja, en liten solskenshistoria såhär på tisdagen. Man ska inte ge upp!! :)

• Snart så....

Men man ska ju hinna jobba oxå?? :D

• Snart så....

Moppy: du behöver bara svara om du vill, inget tvång...

• sweetstreet

snart så

jobba?????????????!!!!!!!!???????

• Snart så....

Sweet: Ja vad är det egentligen?? Är det därför man får pengar på kontot? :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???