• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ja jag tycker verkligen att den för lilla BHn skulle göra susen.
    Mina bröst ömmar ju HELA tiden med den! Och just ömmande bröst säger ju alla ÄR graviditetssymptom. ALLTSÅ så måste ju jag vara gravid.

Eller hur!

• Snart så....

FruL: Självklart är du det :D

• nu är jag fruL

bra snart så
    då litar jag på dig

attans dig om det är fel...

• Snart så....

hahahahahha... :D :D

• nu är jag fruL

annars då
    Kul på jobbet eller ?
    nöjd emd vädret eller ?
    pigg och alert?

eller svaret kanske är NOT
    usch vad jag har mens symptom, vill bara gråta

sen är jag så trött så jag hller på att trilla av stolen.
    fyyyyyyyyyyyyy vad det är synd om mig

• Eden-06

Kramar "nu är jag fruL"
    Förra månaden trodde jag verkligen att jag var gravid. När menssymtomen kom klockrent och precis i tid ville jag bara krypa under täcket och tycka synd om mig själv.

• Moppy

Hej hopp i nya tråden!
    Moppsan är här, för att ge er update på hennes sk graviditetstillstånd.

Har nu varit och gjort VUL. Gynekologen kunde se en tydlig hinnsäck (?) mitt i livmodern men sa att det är för tidigt att se ett foster ännu. Enligt VUL var jag bara 4 veckor gravid! Jag trodde jag var i 7:e veckan... Enligt honom hade jag blivit gravid ca 1 vecka EFTER att mina ÄL tester gav utslag!
    Så tjejer - fortsätt pöka på även efter att testerna ger utslag!!

Han sa även att ca 25 % av alla kvinnor blöder under sin graviditet så det är inget jätteovanligt. Dock pga att det var så tidigt och att han bara kunde se den där hinnsäcken, kunde han inte säga om det kommer bli ett foster eller ej, utan det är bara att vänta. Nästa VUL den 10:e november kommer visa om fostret har växt till sig eller ej...

Så storyn fortsätter. Att det ska vara så svårt att få till det! Det känns dock skönt att ha tagit tag i det och att vi ska få veta ganska snart om det är något eller ej... Fortsätt hålla tummarna girls!!!

• MonikaS

Moppy, lycka till! Jag hade också en liten blödning samma dag som mensen skulle kommit (testade positivt en dag innan) och på VUL 4+6 såg man också bara vad de såg på dig. Men på 6+2 förra veckan såg man hjärtat slå, så blir det säkert för dig med

• Eden-06

Moppy: Håller tummarna * dom börjar se allt mer blåröda ut snart*

• Jessie76

Hej allihopa! Är hemma och sjuk sen förra veckan (så går det när man har småbarn )

FruLlan och Nenne - jag är på samma cykel som ni två, nån här hjälpte mig å sa att jag skulle ha BIM den 4/11. Jag tror dock i vanlig ordning att det inte blitt nåt. Men vi försöker inte så hårt som sagt, det får bli som det blir. Däremot är jag ytterst spänd och förväntansfull hur det går för er andra! Fan jag har suttit å läst från sidan 300 c:a till den här och varit svinnervös!
    Hur går det för Nenne t ex, var det en mens du fick eller? FruLlan, har du fått "det roliga" ännu?! Moppy, var det idag du skulle på VUL? Nån fler.... hmm... AM min son är född 7/11 - coolt om det blev så

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???