• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

fruL: Lite tur är väl det annars hade jag ju lärt känna alla goa tjejer här

• MonikaS

CicciL, det var nog bara 3 dagar eller så, men det kom och gick, liksom. Det konstiga är att så fort jag plussat kände jag av det mindre än innan!

• maljor

CicciL

Nackdelen för mig är att de som kan få barn får barn nästan för enkelt istället så slutar man med piller nu så finns ju risken att jag är höggravid på bröllopsdagen. GAH!! Ett ständigt avvägande på hur man ska göra =(

Förstår att det är frustrerande... det skulle jag oxå tycka =(

• Liten med Mindre

Maljor, min mamma har alltid sagt att hon hade jättelätt för att bli gravid (tror att hon hunnit med 2 aborter också, plus min syster och mig). Så jag har givetvis alltid varit jättenojig och helst kört både livrem och hängslen (nåja, nästan i alla fall).

Och nu sitter jag här, försök 5, även om de första inte var så jätteintensiva. Så lätt var det !!! Beror väl på ålder, livssituation och även på motparten.

Så det är ju inte bara på dig det kommer an.

Lycka till med besluten.

• Snart så....

Det skulle ju stå:

"fruL: Lite tur är väl det annars hade jag ju INTE lärt känna alla goa tjejer här"

Oj 3 dagar då kanske inte mitt är inbillning iallafall?? Nää nu ska jag inte tolka symptomer *skakar på huvudet*

• MonikaS

Snart så.... fast jag gjorde det denna gång med, letade symptom alltså, och då blev det faktiskt nåt så det kanske inte alls är kört!!

• nu är jag fruL

snart så:
    jag fattade

• Snart så....

Monika: Kanske slappnar av och känner av kroppen mindre när man fått det bekräftat?

• Snart så....

hahaha behöver gå skrivkurs idag :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???